פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס אחרון (לאותו יום) לא עצר בתחנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי 28/12/05 חיכיתי לאוטובוס שיוצא בשעה 11:45, קו 999- מירושלים לרכסים בתחנה השניה ברחוב בר אילן.
בערך ב- 11:55 האוטובוס חלף על פני.
מכיוון שזוהי הנסיעה האחרונה בקו זה, נאלצתי להישאר בירושלים לילה נוסף, לסחוב את המזוודות (שהיו מרובות) בחזרה ולדחות את הנסיעה ליום המחרת.
נגרמה לי עומת נפש מרובה מהענין והגשתי תלונה לאגד.

התגובה שקיבלתי:
הנני מודה לך על פנייתך.
"אגד" שמה דגש ומקפידה על מתן שירות טוב ללקוחותיה ובהתאם לכך מחויבים
הנהגים לעצור בכל תחנות האיסוף בקו השירות ולאסוף את הנוסעים.

נוכח פנייתך, הנהג יאותר ויוזמן לבירור אצל הממונה על המשמעת ב"אגד".


בברכה,
המחלקה לפניות הציבור
אגף השיווק "אגד"
בתשובה נא להזכיר את פניה מספר 20774
ההודעה נשלחה על ידי חמי הרשקוביץ

שלחתי תגובה ובה נכתב כי אמנם הנהג הועמד על מקומו, אך לא הייתה התייחסות לעוגמת הנפש שנגרמה לי.
לא קיבלתי תגובה מדובר אגד.

אשמח לתגובתכם

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי להצר על כך שאם הינך מלין על התשובה הראשונית (!!!) שניתנה לך הרי זה צריך להעשות באגד. שנית, כפי שנאמר במכתבי , הנהג יאותר ויוזמן לבירור משמעתי. כפי שמתבקש מתהליך של דיון משמעתי, באם יתברר כי הנהג אכן נהג באופן בלתי הולם תפוצה כדין. אגד לא מפצה לקוח לפני תום הטיפול בפנייתו. תגובה:
איתור הנהד וזימונו לדין בירור משמעתי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה