פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוטובוס התקלקל בדרך, ולא נשלחה חלופה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בבוקר של יום א, 05.02.06, נסעתי מבית-שמש לתל-אביב.
במקור התכוונתי לקחת רכבת של 06.53, אבל קמתי מוקדם, וראיתי שאוכל להגיע יותר מהר אם אקח את האוטובוס של 06.30.
כך עשיתי - עליתי לאוטובוס 411 שיצא ב- 06.30. מחוץ לרמלה, האוטובוס נעצר. הנהג יצא לבדוק ואמר שהרדיאטור הלך. הוא צלצל מספר פעמים לתחנה, וביקש שישלחו אוטובוס אחר.
לאחר שהנוסעים מחכים כבר חצי שעה לאוטובוס חלופי, שאלתי את הנהג מה קורה. הוא דיווח ש"עושים לי טובה אם בכלל עונים לי". ובקיצור, צריך פשוט להמשיך לחכות.

נוסעים רבים היו בדרך לעבודה, והתקלה עיכבה אותם בצורה משמעותית. הנוסעים לבסוף עלו על האוטובוס הבא שיצא מבית-שמש, אחרי שעה של המתנה.

אישית עליתי לאוטובוס אחר שנכנס לרמלה. הנהג ציין שידוע ומוכר שהרכבים בבית-שמש בעייתיים, וקורה מדי פעם שמתקלקלים.
הוא ציין שזה בכל זאת מקרה חריג, ושעובדים לשדרג את כל האוטובוסים.

אז יפה - ובאמת צריך לעשות את המאמץ הזה.
מה שלא מובן זה כיצד מאפשרים לרכב פגום לצאת לכביש ביום א בבוקר - אחת השעות העמוסות ביותר בשבוע, כשאין לאגד רכבים חלופיים וכאשר כל ציבור הנוסעים בדיוק בדרך לעבודה, צבא ולימודים ולא יכולים לעמוד בעיכוב שכזה.

ואם תקלה כזו כבר קורית, ובאמת אין חלופה - לא בירושלים, בית-שמש, רמלה או לוד - איך זה שאין מכונאי של אגד שיבוא למקום וינסה לפתור את הבעיה. ואם כבר לא ניתן לפתור את הבעיה, כיצד זה שלא מספקים לפחות מענה מסודר לנהג שמנסה לדאוג לנוסעיו. ואם באמת התקלה היא מעל ומעבר ליכולתיו של אגד, כיצד זה שלא דואגים לפצות את הנוסעים על אי-הנוחות הרב שנגרם להם?

אני - פעם הבאה - כנראה אסע כבר ברכבת.
לא להוציא רכבים שידועים כבעייתיים לכביש. לדאוג למע פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הצובר שם ותפקיד:
ראשית הרשה לי להביא לידיעתך כי ניתן לפנות אלינו ישירות הן באמצעות אתר האינטרנט והן בפקס 9145005.
שנית, תלונתך חמורה. היא תיבדק בכל כובד הראש ותשובה מוסמכת, מלומדת ומנומקת תינתן לך בהקדם.
אודה על סבלנותך,
תודה
תגובה:
בדיקה מקיפה של התלונה ומתן תשובה למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה