פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה שירות לקוחות אגד נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

זה מספר פעמים שלחתי תלונות למדור פניות הציבור באתר 'אגד' על אוטובוסים שאחרו, שלא הגיעו כלל ועל התנהגות לא הולמת של נהגים, אך עד כה לא קיבלתי ולו תגובה מינימלית על אף לא אחת מהפניות שהגשתי אליהם.
עלבון סוג הנזק :
פעילות האתר למענה תגובות ציבור כמצופה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
אני משער כי פנית דרך אתר האינטרנט שלנו. לצערי, התגלתה בו תקלה טכנית אשר מנעה מאיתנו "למשוך" פניות ולטפל בהם, וזו הסיבה מדוע לא היה מענה לפניותיך. אני מציע כי תשלח פקס המרכז את כל השאלות/ בעיות /פניות למספר 03-9142237 ואנו נטפל בענינך בהקדם האפשרי. תגובה:
פקס למחלקת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה