פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות נהג בקו 103 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום בבקר בערך בשעה 7.35 בתחנתהאוטובוס בקניון חיפה לכוון העירה הגיע אוטובוס 103,נוסע שהיגיע לתחנה ועמד לעלות לאוטובוס תוך כדי שהוא פותח הארנק להוציא את כרטיס הרב קו הנהג שמספרו האישי 5195 התחיל לסגור הדלת אך נמלח בדעתו
ופתח הדלת,כשהנוסע עלה לאוטובוס הגיעו נוסעים נוסעים נוספים וביניהם אני,עמדנו ליד הנהג מס' נוסעים כשהנהג מעיץ בנו להכנס ותוך כדי שהוא מפעיל המכשיר של כרטיסי הרב קו והדלת פתוחה מתחיל בנסיעה וזאת אך ורק שנוסעת נוספת שהיגיעה לאחורי האוטובוס, לא תעלה לאוטובוס. נסיעה עם דלת פתוחה מהווה סיכון אוטובוסים בקווים 113 ו103 עמוסים בשעות אלה בבקר. ו 1,2 דקות פספוס אוטובוס גורם לי לפחות לאחר לעבודה ב15 דקות.עליתי לקו 103 מכיוון שאוטובוס 113 חלף על פני כי לא הספקתי להגיע לתחנה.כמו בכל בוקר האוטובוס מעתלית לא מספיק להגיע כדי שנוכל להמשיך להדר ואני נאלצת לנסוע לצומת בת גלים ומשם להמשיך באוטובוסים שנוסעים להדר.להוסיף בשעה זו לפחות 2 אוטובוסים ושהנהגים יבצעו את תפקידם לאסוף נוסעים ולא לחמוק מהנוסעים.התנהגות הנהג פשוט לא ראויה לעובד ציבור.אבקש לטפל בתלונה ושהנהג יענש.
וסיכון סוג הנזק :
להוסיף אוטובוסים לעיתים תכופות יותר בשעות העומס(בין 7.00 לבין 8.00 מחוף הכרמל להדר ובין 15.00 ל 18.00 מהדר ל מרכזית חוף הכרמל פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
שעות הבוקר (7:00-9:00) וכן שעות אחה"צ (15:00-18:00) הינן שעות עמוסות ואנו מתגברים בשעות אלה את הקווים ככל יכולתנו אך ברור שלעתים הלחץ הוא גדול. אנו נבצע ספירת נוסעים בקווים אלה ונראה אם יש אפשרות להוסיף עוד כמה רכבים. אשר לנהג, אנו נעביר את פרטי המקרה לאחראי עליו לצורך בירור. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה