פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת לרכוש רב-קו לשנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי הסטודנטית בקשה לחסוך כסף ולרכוש כרטיס 'רב-קו' לשנה.
מסתבר כי את הכרטיס ניתו לרכוש רק בתחנה המרכזית בת"א.(למה??? אנו תושבי ראשל"צ) נאלצתי לקחת את ביתי ברכבי לת"א ולאור כמות המהגרים הזרים במקום גם נאלצתי להסתובב עימה שם בתחנה (די מפחיד לי כגבר , בטח שלנערה) המשרד בקומה 7 (ממש 'תענוג' היה להסתובב במקום , אקסלוסיבי). כשסוף סוף הגענו , הסתבר כי לא ניתן לשלם במקום בשום צורה אלא רק דרך האינטרנט (בשנת 2012??? ומי שאין לו אינטרנט???)
בקיצור - שערוריה המצביעה על שרות גרוע אשר ממש לא מעודד להשתמש בתחבורה הציבורית.
נא התייחסותכם.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
מדבריך הנני מבין שכוונתך לכרטיס "חופשי תקופתי לסטודנט" ולא ל"רב קו", שאותו ניתן לעשות בכל עמדת "רב קו". ואכן, כפי שפורסם באתר שלנו ובמרכז שרות הלקוחות, ובהתאם להחלטת משרד התחבורה, צריך היה להירשם באתר האינטרנט לצורך הנפקת טופס רישום, לצרף אישור לימודים ולהגיע עם כרטיס ה"רב קו" סטודנט לעמדת ההטענה. עקב העובדה שאלפי סטודנטים ביקשו להטעין את הכרטיס, לא ניתן היה להירשם במקום ולכן צריך היה להירשם מראש אך ההרשמה באינטרנט הינה פשוטה ביותר וחסכה זמן רב הן לסטודנטים והן לעמדות ההטענה. תגובה:
בימים הראשונים של שנת הלימודים האקדמית היו עמדות הטענה לא רק בתחנה המרכזית ת"א אלא גם במס' אוניברסיטאות גדולות, לשם יכלו הסטודנטים להגיע.עם זאת, עקב החלטת משרד התחבורה לדחות את פתיחת ההרשמה להנפקת חופשי תקופתי (עקב המלצות ועדת טרכטנברג) החל הרישום באיחור של מס' ימים ולכן נוצרו תורים גדולים בתחנות, יותר מהממוצע בכל שנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה