פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בהמשך לתלונה 69279 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך תלונה שהגשתי באתר זה שמספרה 69279
קראתי את התגובה, בהמשך לתגובה אציין את פרטי הנהג שרצה להוריד אותי מהאוטובוס- שמו מאיר ומספר העובד שלו 75399
כאמור נסעתי בקו 480 מאילת לת"א וברשותי כרטיס האוטובוס שחוייבתי עליו לבסוף ע"י מאיר והוא ניתן לי בתאריך 16/11/11 בשעה 21:21.
מצפה לעדכון, בתודה מראש.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
צר לי אך איני מצליח למצוא באתר את תלונתך הקודמת. אנא שלחי לנו אותה באופן מסודר באתר אגד או בפקס 03-9142237 ונטפל בה במישרין. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה