|
|
|
|
|
|
בהמשך לתלונה 69279 |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך תלונה שהגשתי באתר זה שמספרה 69279
קראתי את התגובה, בהמשך לתגובה אציין את פרטי הנהג שרצה להוריד אותי מהאוטובוס- שמו מאיר ומספר העובד שלו 75399
כאמור נסעתי בקו 480 מאילת לת"א וברשותי כרטיס האוטובוס שחוייבתי עליו לבסוף ע"י מאיר והוא ניתן לי בתאריך 16/11/11 בשעה 21:21.
מצפה לעדכון, בתודה מראש.
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
צר לי אך איני מצליח למצוא באתר את תלונתך הקודמת. אנא שלחי לנו אותה באופן מסודר באתר אגד או בפקס 03-9142237 ונטפל בה במישרין. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|