|
|
|
|
|
|
פיצוי על התנהגות לא נאותה של נהג כלפיי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
התלוננתי כאן על אחד הנהגים שלכם ואמרתם שהוא היה בבירור אצל הממונה על המשמעת ותודרך להתנהגות נאותה יותר כלפי ציבור הנוסעים.
למה שלא תביעו את התנצלותכם בצורת פיצוי?
במקרה שכזה אני חושב שמגיע לי פיצוי
בכבוד רב
רועי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
אנו ב"אגד" איננו חסינים מטעויות ואיננו מהססים להתנצל על טעויות ואף לפצות לקוחות שנפגעו כתוצאה מטעויות אלה ואולם במקרה שאתה תיארת מדובר בסה"כ בהערה לא מנומסת של הנהג ולא נגרם לך שום נזק ממשי. לפיכך, במקרה דנן, לא ראינו שום צורך להעניק פיצוי והסתפקנו בהערה בלבד לנהג, טיפול שלדעתנו הולם ביותר בנסיבות עניין זה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|