פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלבנת פנים והתנהגות בלתי הוגנת של הנהג נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך המצורף לעיל, עליתי לאוטובוס אגד, בקו 361 מכפר סבא לצומת ירקון.
חיכיתי לאוטובוס שיצא בשעה 15:15 מתחנה מרכזית כפר סבא.
הגשתי לנהג שטר של 200 שקלים בכדי לשלם על הנסיעה.
הנהג הגיב בצורה החלטית ואמר כי אין בידו עודף וכי ארד לקיוסק ואפרוט ואחכה לאוטובוס הבא.
השבתי לו שאין ביכולתי לחכות לאוטובוס הבא והוא אמר כי דבר זה איננו מעניין אותו ושאני ארד.
מיותר לציין שבזמן זה הוא לא המשיך את נסיעתו וחיכה שארד בעוד הדלת פתוחה.

אישה אחת שהייתה קצרה בזמן באה ונתנה לי כסף לנסיעה בכדי שהנהג ימשיך לנסוע.

הדבר היה מבייש ביותר, נאצלתי לקחת כסף מאישה זרה בגלל שנהג זה לא נערך כמו שצריך לנסיעתו.
אינני חושבת כי קיים חוק המחייב אותי להגיע עם כסף מדויק לנסיעה.
יתרה מזו, אכזבתי הרבה ובושתי מאישה זו גרמו לי לעוגמת נפש ולצער רב.

הנהג התייחס בצורה משפילה ובעייתית ואפילו לא התנצל על התנהגותו.

אשמח אם יחזרו אליי בהקדם בנושא זה,
בברכה רויטל סבג
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על הנעימות שנגרמה לך אך ע"פ תקנות התעבורה חייב הנהג לקבל כל סכום המוגש לו ובלבד שהוא עד 10 בלבד ממחיר הנסיעה. היות ובמקרה דנן מחיר הנסיעה הינו 10 ש"ח, אין הנהג חייב לכבד סכום העולה על 100 ש"ח. לפיכך, רשאי במקרה הזה הנהג לסרב לקבל ממך את התשלום ולא לאפשר לך לנסוע עמו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה