פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגות של נהג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שמי ליאור הרצפלד, סטודנטית, וברצוני להתלונן על יחס משפיל לו זכיתי מנהג החברה ביום שישי, 9.11.11 בקו 439 היוצא מת.מ ירושלים לת.מ רחובות בשעה 14:30.
ברשותי כרטיס "רב-קו סטודנט פלוס סמסטריאלי" שנרכש במחיר מלא של 572 ₪. כידוע, הכרטיס מקנה לי זכאות לנסיעות עירוניות בעיר י-ם ללא הגבלה ונסיעות בין-עירוניות בהנחה של 50%.
כשעליתי לאוטובוס בת.מ י-ם, הגשתי לנהג את הכרטיס הנ"ל מתוך ציפייה לקבל ההנחה לה אני זכאית. במקום זאת, החל הנהג להתווכח בכעס ובגסות רוח בטענה כי מגיעה לי הנחה בת 30% בלבד, שכן, כך הציג מכשיר הכרטיסים. כמובן שסירבתי לשלם בתנאים אלו ושבתי אל הנהג מאוחר יותר בכדי לשלם. הנהג הגיב מיד בצעקות שאינני זכאית להנחה. בתגובה, הצגתי בפניו את הקבלה של כרטיס ה"רב קו" והסברתי שנסעתי באמצעותו עשרות פעמים וקיבלתי ההנחה לה אני זכאית. הוספתי כי לרוב, ההנחה המוצגת במכשיר היא אכן 30% אך יודעים כבר הנהגים כי בפועל, מדובר בכרטיס המקנה הנחה בת 50%. מיאן הנהג לקבל ההסבר שלי והחל צועק עליי בקול רם מול שאר נוסעי האוטובוס. בין דבריו אמר "את ילדה מעצבנת, חוצפנית ומעכבת את שאר הנוסעים". בעקבותיו הצטרפו כמה נוסעים נוספים וצעקו לעברי גם כן. מיותר לציין כי חשתי מופתעת, פגועה ומושפלת מול התנהגות זו.
בהמשך החליט הנהג שעליי לרכוש כרטיס "הלוך-חזור" בלבד במחיר של 24.5 ₪ למרות שביקשתי נסיעה בודדת. יוצא מכך, שאכן הייתי זכאית להנחה של 50% אך הנהג סירב להודות בכך או להתנצל על התנהגותו.
אם כן, פגע הנהג בכבודי, השפיל אותי מול שאר הנוסעים והביאני לידי בכי, כשכל חטאי היה הדרישה לשלם המחיר לו אני זכאית כלקוחה, לפי החוזה ביני ובין חברת "אגד".
עוגמת נפש סוג הנזק :
אדרוש בירור זהותו של הנהג המדובר ונקיטת הליכים משמעתיים נגדו. בנוסף, אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
ע"פ המתואר בפנייתך, אכן הינך זכאית להנחה של 50% ולכן הנהג יועבר לבירור בפני הממונה על המשמעת ויטופל בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה