פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמת מקום באוטובוס על ידי כרטיס אשראי ואושר אך לא מומש בעליה לאוטובוס נושא התלונה:
כהן ששון מירי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ד הוזמנו 2 כרטיסים לאילת ההזמנה אושרה על ידי החברה אנו עומדים בתחנה לקו 394 ועולים לאוטובוס 1 והנהג חוצפתו אומר העליה לא להזמנות אז עוברים לאוטובוס השני וגם פה אין הזמנה הנהג מבקש שאני ישלם שנית ואני סירבתי כשהגנו לאילת בבדיקה שהנהג עשה הכל נכון גם בחזרה היה סיפור השעה שההינו אמורים לחזור היה ב 30-23 למחרת בלילה אבל רשמו אותנו לשעה 30-11 בבוקר ואנחנו מחכים תחנה לאוטובוס מזל ששאלנו אם אפשר להקדים ל 30-21 והנהג אומר שאין לכם עוד אוטובוס אז נאלצנו לשלם עוד 2 כרטיסים
וכספי סוג הנזק :
החזר מלוא האשראי והוגמת נפש פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
נא שלחי למשרדינו בדואר את הפנייה בצירוף פרטי ההזמנה (מספרה, מתי נעשתה, מאיזה טלפון נעשתה וכל פרט מזהה אחר).
במחלקת שירות הלקוחות באגד מוקלטות כל השיחות. אנו נאתר את השיחה, נברר מאין נבעה הטעות ובאם יתברר כי יש צדק בדבריך ניצור איתך קשר.
נא לשלוח לפי הכתובת:
מחלקת פניות הציבור
בית אגד
קריית שדה התעופה
ת.ד 43 נתב"ג
תגובה:
נדרשת השלמת פרטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה