שירות לקוי ותדירות נמוכה של אוטובוסים |
נושא התלונה: |
יום שני 12 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תחנת הכפר הירוק |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך המצויין,
12.12.11, בשעה 16:00 חיכיתי לאחד מקווי האגד שלכם בתחנת הכפר הירוק,
524,531,525, המגיעים למתחם הבורסה.
אמנם שניי אוטובוסים הגיעו לאחר 45 דק',כשניסיתי לעלות על 524, הנהג אמר שהוא לא יכול לעלות אותי עם האופניים המתקלפות-ממש עלבון, באותו הזמן הפסדתי את הקו הנוסף 531, שהגיע באותה הדקה.
נאלצתי בלית ברירה לחכות 40 דק' נוספות, ולעלות על אוטובוס שהיה מפוצץ באנשים עד אפס מקום, כלומר כל הנסיעה מהכפר הירוק עד הבורסה עמדתי קרוב לדלת.
אני מבינה שלו שעות של עומס, אחד על הנהגים לתת שירות טוב יותר, ולהפעיל שיקול דעת בריא, ועליכם להפעיל קווי נסיעה נוספים על מנת לשפר את מתן השירות שלכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם, ושיפור תדירות האוטובוסים שלכם שעות עומס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|