פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקות בשירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר שבועות רציתי לסוע מצומת סירקין שבפתח תקוה לירושלים ביום שישי 2/12 בשעה 13:02 בצהרים. לצערי הרב כשקו 947 - מספר אוטובוס: 8845501 הגיע הראיתי לו את תעודת השל"ת שלי (שירות ללא תשלום- אני חייל במסגרת ישיבת הסדר) והוא לא היה מוכן לקבל אותה. הנהג ציין שמכשיר לא יכול לקבל את הכרטיס שלי אז שאשלם מחיר מלא היקר פי 2. השבתי לנהג כי זה לא בעיה שלי ואני צריך להגיע כמה שיותר מוקדם לירושלים אז או שיקח את ה10.60 שאני אמור לשלם או שיתן לי לסוע בחינם. בשום פנים ואופן לא אשלם מחיר נסיעה מלא. הנהג סירב וביקש ממני לרדת אם אני לא מתכוון לשלם את המחיר המלא.
בחוסר ידיעה מתי האוטובוס הבא ובתסכול שחברת אגד לא מכבדת חיילים מכל סוג שהם במדינת ישראל ירדתי וחיכיתי לאוטובוס הבא שיגיע בתקוה להגיע ליעדי עד כניסת השבת.
אני רואה ארוע זה בחומרה רבה ,זלזול ובזבוז זמן.
ברצוני לציין שבידעתי שמקרה זה חריג בחברתכם אך מעורר כעס על חוסר האכפתיות והנסיון לפתור את הבעיה מצד הנהג. כשהבעיה אצלכם- שאו בתוצאות ומצידי תעלו אותי בחינם. בשום פנים ואופן לא נפתרים ככה מלקוח.

נא תגובתכם
אלי קופל
[email protected]

נ.ב- לא הספקתי לשאול את שמו של הנהג אך צילמתי אותו במידה וצריך אצרף תמונה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על המתואר בפנייתך. התנהגות מעין זו המתאורת בתלונתך אינה מקובלת עלינו כלל ועיקר ואנו נעביר את פרטי הנהג אל הממונה על המשמעת ב"אגד", שיזמן את הנהג לבירור הנושא. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה