פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת קוי אגד (מכיוון גוש עציון) בנסיעה בתוך ירושלים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני גרה בעתניאל שבהר חברון ולומדת במכללת אפרתה שבירושלים בשכונת תלפיות.
במשך שנה וחצי של לימודים אני נוסעת עם קו 160 ישירות עד לתלפיות.
יש לציין שהדרך גם ככה ארוכה ומסורבלת ושלנסוע אחרי כן מקריית ארבע לעתניאל זה גם דבר לא פשוט.
לקחתם לי את ההטבה היחידה שלי לסוע לפחות מהמכללה לקריית ארבע באופן
רציף בלי לשלם פעמיים ולהתרטב בגשם!!
לקחתם לכל תושבי גוש עציון, קריית 4 והר חברון את הזכות לקבל שירות הוגן שיגיע לתחנה המרכזית!!
אני רוצה לומר לכם שאתם גורמים לנו לבזבוז כסף אדיר (למרות שהורדתם כמה אגורות) ובעיקר לעוגמת נפש עצומה!!

אתם טוענים שזה בגלל הרכבת.
אני עדיין לא מכירה רכבת

אתם מוסיפים קו שאטל לתחנה המרכזית,
איך הוא יעזור לי להגיע לתלפיות??
אתם תממנו לי מוניות או תואר חדש (כי מה שעשיתם יגרום לי לא להגיע למכללה בזמן כל יום!!)

למה למעלה אדומים אתם לא מעיזים לעשות כזה דבר?
הרי יש רכבת!?!!
גם הם עיר ספר!!
+בזבוז זמן ועגמת נפש גדולה סוג הנזק :
החזרת הקוים עד לקיום רכבת אמיתית ולא קו שאטל לתחנה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
ראשית הרשי לי לציין בפניך כי ניתן לפנות לאגד ישירות הן באמצעות אתר האינטרנט והן באמצעות הפקס 03-9145005.
שנית, השינוי התנועתי שנעשה במתחם מלחה נעשה על דעת ובהוראת משרד התחבורה ובתיאום הרשויות המקומיות שלהן נוגע השינוי. אשר בראיה ממלכתית ובהתאם לתמורות התחבורתיות בעולם החליטו כי יש להוציא את האוטובוסים ממרכזי העיר ולהכניס לשם רק רכבות קלות ו/ או מספר מועט של אוטובוסים.
ברור לך שכפי שאת מתלוננת על "הרעה" בתנאייך, קיבלנו אין ספור פניות של נוסעים המברכים אותנו ואת משרד התחבורה על המהלך.
אני תקווה כי בעתיד תחושי כי השינוי שנעשה עונה גם לצרכיך.
תגובה:
סבלנות... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה