פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספר קו מוטעה על אוטובוס מנס-ציונה לירושלים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.12.2011 המתנתי בתחנה המרכזית בנס-ציונה לאוטובוס קו 447 אשר אמור להגיע בסביבות השעה 06:45 . הגיעה השעה 0700 + ואחת הנשים פנתה אלי ושאלה אותי אם אני ממתינה לאוטובוס לירושלים ועניתי בחיוב. תוך כדי השתוממות מדוע האוטובוס לא הגיע עד עכשיו התערבה גברת אחרת שהייתה במקום ואמרה כי אוטובוס לירושלים נסע כרגע,האחרון שהיה כאן.אך על אותו אוטובוס היה רשום בנורות המרצדות למעלה קו 443 והגברת אמרה כי בחלק התחתון של חלון האוטובוס היה שלט שעליו כתוב 447 .
באותם רגעים היה מבקר של אג"ד שפניתי אליו והפניתי את טענתי והוא השיב לי "גברת מה את רוצה ממני?" ועלה מיד לאוטובוס הראשון שהגיע לתחנה.
אין לי מילים איזו תחושה וכעס עבר עלי.קבעתי עם בתי שעת הגעה.
חיכנו זמן רב עד שהאוטובוס לירושלים יגיע ובסוף האוטובוס חולף על פנינו ולא ידענו שמספר 443 נוסע לירושלים כאשר בפועל צריך היה לרשום למעלה את המספר 447 , כי הרי זה המספר שאמור לנסוע מנס-ציונה לירושלים.
אותה גברת, {שמה ומספר פלאפון שלה מצוי ברשותי} והח"מ נאלצנו לקחת מונית ספישייל לירושלים בסכום של 240 ש"ח {כל אחת 120 ש"ח} הקבלה נמצאת ברשותי.
אבקש בירור כיצד מספר האוטובוס לא נרשם כנדרש ובמקום הנכון.
החזר כספי ועוגמת נפש.

בברכה
שרה
עוגמת נפש, סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מודה לך על פנייתך. מבדיקה שערכתי במערכת ה-GPS שלנו עולה כי הנהג יצא מיבנה עם שילוט דיגיטלי עליו כתוב "447" ולא "443". לעתים, יתכן שעקב סנוור, הנגרם כתוצאה מאור השמש על האוטובוס, לא רואים היטב את המספר אך המערכת הדיגיטלית מוכיחה חד משמעית שהשילוט היה "447". תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה