פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי בעקבות טעויות של נהגים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו לא הפעם הראשונה בה אני נתקלת בבעיה אשר עולה לי בכסף ובעוגמת נפש בעקבות "טעויות " שנגרמות על ידי נהגי אגד.
(פעם היתה זו שגיאה של טעינת קוד שונה ברב קו- בנסיעה בתוך ירושלים הטעין לי נהג כרטיסיה בקוד מס 1 ולא 2 מה שאילץ אותי לוותר על כספי ולשלם שוב)
אך למקרה הספציפי והמורכב עליו אני מתלוננת:
בשבוע שעבר , יום חמישי 22/12/11 בשעה 15:26 עליתי על קו 962 בדרכי לירושלים ומאחר ואני סטודנטית הזכאית ל30% הנחה בכרטיסיית הלוך ושוב ביקשתי מן הנהג שיטעין לי ברב קו כרטיסיה לשימושי ושימוש לחברתי הסטודנטית שהייתה עימי ,הוא הוציא לי כרטיסיה (בעלות של 50 שח) ורק לאחר מכן הדגיש לי שזה לשימושי האישי בלבד- (סותר מקרה אחר שהיה לי בה התאפשר לי נסיעת הלוך ושוב לשני אנשים) ואינני רוצה לדבר על הדרך הבוטה בה דיבר..
בכל מקרה - לי לא היה צורך בכרטיס כפול כך שיכלתי לשלם נסיעה בודדת זולה יותר - 36 ש"ח.- כך יוצא ששילמתי יותר בעקבות הטעיה של נהג.
אך העניין הוא מה שקרה השבוע בירושלים: כאשר עליתי על קו פנימי – קו 8, ב26/12/11 בשעה 20:35 הנהג טעה טעות חמורה ובמקום להודיע לי שאזל לי הניקובים בכרטיסייה הפנימית פשוט השתמש בכרטיס ההלוך חזור של קוד 22( קו 962 ) לנסיעה זו - כלומר חייב אותי בעלות נסיעה בין עירונית כ25 ₪ במקום 4.26 ₪ של נסיעה עירונית.
דבר זה התגלה לתדהמתי הרבה רק בשובי הביתה ועולה בי השאלה: האם אני אמורה לשלם מכספי על טעויות של נהגים ??!!! לא יתכן שאספוג זאת שוב!!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מודה לך על פנייתך.
כרטיס הרב קו הינו מוגדר לשימוש אישי בלבד על כן הכרטיס מונפק על פי שם ותמונה. בתוך הכרטיס הרב קו מוגדר סטאטוס הנוסע וכך הנהג יכול להבין, ללא הצגת תעודה נוספת, את ההנחה שמגיעה לך.
על כן, הנהג פעל בהתאם להנחיות ולא אפשר תשלום על חברתך עם הנחת הסטודנט שקיימת בכרטיסך.
תגובה:
בנושא ניקוב כרטיסייה בינעירונית בנסיעה עירונית, עליך לפנות לעמדת הרב קו הנמצאת בתחנה המרכזית, קומה 3 מול רציף 17. בעמדה זו נימצא המכשור המתאים על מנת לאתר את הניקוב השגוי ולזכותך.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה