פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות פיזית ומילולית של נהג כלפי נוסע נושא התלונה:
אהרן אורי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
סניף באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל ,בשעה 18:36עליתי לקו 33 לכיוון אופקים.שילמתי ונתקבלה הקבלה,אך בטעות הנוסע שהיה לפני לקחה .הנהג התנפל עלי בצעקות ,על שהנחתי לנוסע שהיה לפני ,לקחת הכרטיס ,שהיה מיועד לי.הסברתי לו ,ש לי ,זה לא משנה.הוא המשיך לצעוק עלי ולאמר לי ,לפני כולם,אני הנהג ,אני אחליט מה משנה,אולי אתה רוצה לשבת במקומי. שאלתי שוב אבל מה זה משנה שנינו שילמנו כבר..תביא לי פשוט את הקבלה שלו, והוא אמר לי כנס,כנס ,לפני שאני אוריד לך סטירה, עניתי לו,מה,אתה טמבל?ואז הוא תפס בי בחוזקה ומשך אותי בזרועי הימנית והכאיב לי מאוד,למרות היותי לוחם ביחידה מובחרת בצהל ומומחה בלוחמת גרילה,העדפתי להתאפק,כמו שהורגלתי בתנאים קשים,לספוג את עלבונותי ,מול ציבור הנוסעים ולהמשיך קדימה,אך הודעתיו כי אתלונן,אך הוא איים עלי שאם אעז להתלונן,הוא יתבע אותי על העלבת עובד ציבור,ולא אוכל להוכיח את גרסתי.מאחר וגם כלפי אחרים התנהגותו גרועה מאוד,ואינם מעיזים להתלונן מפחד,אשר על כן ,החלטתי אני להתלונן עליו ויהי מה,וזאת ,רק למען שישפר את התנהגותו ואטימות נפשו כלפי הנוסעים הנזקקים לשירות אגד תעבורה בקו 33.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התראה ושיפור התנהגות כעובד ציבור והעברתו לקו אחר פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
קו 33 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה" ולכן עליך ועל האתר להפנות את התלונה אליהם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה