פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אשתי חזרה מחתונה מבני ברק לבית שמש בקו 497 בתאריך 28/12/12 ועמדה בתחנה ברחוב עזרא בשעה 22:15 שאז מתחיל המסלול של הקו ולאחר שחיכתה בתחנה בקור עז כ25 דקות עבר אוטובוס מלא שלא עצר לה בתחנה ולאחר יותר משעה ורבע שחיכתה בתחנה עבר קו נוסף שאף הוא לא עצר בתחנה כי היה מלא ורק בשעה 11:40 זכתה לעלות לאוטובוס לבית שמש התוצאה היתה שאשתי חלתה בשפעת ולמחרת ביום חמישי לא יכלה להגיע לעבודה שזה לבד גרם לנו נזק של 300 ש"ח וחוץ מזה שהיא שכבה כל היום במיטה היא לא הצליחה להתארגן לשבת ונאלצנו ליסוע לירושלים להורי יש לציין שיש עוד אנשים שהיו אז בתחנה שעדים לאירוע הנ"ל
חולי ועוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
לשלם לנו את הנזק פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מצר על המתואר בפנייתך. מבדיקה שערכתי עולה כי אותו ערב הוצאו אוטובוסים כל רבע שעה וכולם יצאו בזמן אלא שלמרבה הצער התמלאו האוטובוסים עוד בטרם הגיעו לתחנה בה עמדה רעייתך: הנהג של 22:15 דיווח על היותו מלא ב-10 נוסעים בעמידה כבר בתחילת רח' עזרא ואילו הנהג של 22:30 דיווח על כך בהיותו ברח' עזרא פינת כהנמן. לפיכך, לא יכלו הם לאסוף עוד נוסעים. תגובה:
כידוע ע"פ חוק לא רשאי נהג לאסוף יותר מ-10 נוסעים בעמידה. במקרים אלה אנו מנסים לתגבר את הקווים אך לא תמיד הדבר אפשרי. היות ובמקרה זה יצאו כל הנהגים בזמן מתחנת המוצא אין לנו אלא להצטער על כך שהאוטובוסים התמלאו אך בסופו של דבר, נלקחו כל הנוסעים ולא נותר איש בתחנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה