פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא הגיונית של נהג אוטובוס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך המצוין, בשעה 19:15 , חיכיתי לאוטובוס בהוד השרון על מנת להגיע לצומת רעננה צפון. אציין כי אני חייל במדים שיצא לחופשה קצרה. הקו שרציתי לעלות עליו הוא 947 , קו שאני עולה עליו באופן קבוע. הגיע האוטובוס, עליתי, וכשמסרתי לנהג את היעד, הוא בכעס אמר לי לרדת מהאוטובוס. כששאלתי אותו מדוע, הוא טען כי הוא אינו מעלה אנשים לרעננה (יש לציין כי הוא העלה בתחנה נוסעים אחרים ואין זו תחנה בה יש רק הורדות). הנהג דרש ממני לרדת בכעס ובגסות, וסרב לענות על שאלתי. בלית ברירה ירדתי מהאוטובוס וחיכיתי לאוטובוס שהביא אותי לרעננה מרכז, ואילץ אותי ללכת ברגל עד רעננה צפון, מה שקיצר את החופש שלי משמעותית.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
לעולים בקו 947 בהוד השרון אכן אין הורדה בצומת רעננה צפון ותחנת ההורדה הראשונה בה ניתן לרדת היא בנתניה. בצומת רעננה יכולים לרדת כאלה שעלו מכיוון ירושלים. מידע זה מצוי כמובן באתר. לפיכך, הנהג פעל במקרה זה ע"פ תדריך הנהג המחייב אותו. תגובה:
לא הבנתי מדוע נאלצת ללכת ברגל בשעה שמהוד השרון לצומת רעננה צפון יכולת לקחת את קו 921 או 641 העוברים בכל כמה דקות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה