פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש כרטיס רב קו נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
התחנההמרכזית י-ם כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי כרטיס רב קו מ"אגד" מוטען ב"חפשי חדשי". החפשי חדשי מאפשר תנועה בלתי מוגבלת בקוים העירוניים, כולל הרכבת הקלה, למשך החודש. בתאריך הנקוב למעלה נסעתי ברכבת ובאווטובוס והכרטיס לא נקלט בשניהם. הפנו אותי לתחנה המרכזית לחידוש הכרטיס. ניגשתי למוקד של אגד וחידשתי את הכרטיס.
אציין, שמן הראוי שאגד יחזיקו יותר ממכונה אחת של הנפקת כריטסים במקום כדי שלא להטריח את הציבור לבוא לחינם כשהמכונה לא תקינה. למשל, במקרה שלי, נאלצתי לבוא פעם שניה לחדש את הכרטיס כשבאותו ערב קרתה לאגד תקלה במכונה....
ביקשתי מהמוקדן להטעין עבורי את הכרטיס החדש ב"חפשי חדשי" ונתקלתי בסירוב. נאמר לי כי הנוהלים באגד הם שבאמצע החודש מחזירים סכום כסף יחסי בחלוקת הכסף ששילמתי עבור החפשי חדשי לימי החודש.
זהו נוהל שרירותי הגוזל את הציבור במודע בריש גלי. באופן זה הנוסע מאבד את זכותו - אותה קנה בתחילת החודש בקניית ה"חפשי"- לנסיעה בלתי מוגבלת בקוים העירוניים.
ההסבר לנוהל פשוט. מכיוון שעל אגד להתחלק בדמי החפשי עם סיטיפס, מפעילת הרכבת הקלה, והחלוקה מתבצעת לפי מספר הנסיעות שנסע כל בעל "רב קו" בכל אחת מהחברות, לכן אגד "מפסידה" כביכול בהטענת הרב קו בחפשי חשדי באמצע החודש. אבל, מבחינת החוזה שכביכול נתחם על ידה בתחילת החודש בקניית החפשי חדשי היא מחוייבת לנוסע את זכות הנסיעה ללא קשר לתקינות הכרטיס הספציפי שברשותו, במיוחד כאשר הרב קו על שמו והכרטיס החדש הוא כרטיס חילופי זהה.
מבחינתי באופן אישי אני דורש מאגד החזר כספי על נסיעות נוספות שביצעתי בפברואר מאז חידוש הכרטיס לאחר שניצלתי את ההחזר היחסי שקיבלתי.
כספי סוג הנזק :
במקרה של תקלה בכרטיס רבקו בעל חפשי חודשי- לתקף את הכרטיס החילופי בחפשי חדשי מקביל. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
ע"פ נהלי "אגד" באם יש תקלה בכרטיס "רב קו" עליו מוטען חופשי חודשי יש לגשת לעמדת הרב קו שלנו, שם נבדק הכרטיס ובאם אכן מאותרת תקלה אנו נותנים ללקוח רב קו חדש עליו מוטען "חופשי חודשי". עם זאת, אנו עושים זאת רק עד ה-20 בכל חודש. לאחר מכן, היות והחודש עומד להסתיים ומתחילה כבר הטענה לחודש הבא, אזי כדי לא לגרום בלבול אנו מזכים את הלקוח על יתרת הימים שנותרו. תגובה:
באם הנסיעות שביצעת מאז ה-22.2 ועד סוף פברואר עלו על הסכום שקיבלת מאתנו, אנא שלח לנו את הקבלות על הנסיעות הללו ואנו נזכה אותך על אותן נסיעות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה