פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול עבור כרטיס נסיעה לת"א בשלוב יחס משפיל ובזוי של הנהג נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביום שישי 24/2 עלתה ביתי על אוטובוס מס' 845 בתחנת ארלוזורוב לכוון חצור הגלילית.
ברשותה כרטיס רב קו (סטודנטית)הטעון בנסיעה לכוון הצפון (בנסיעה קודמת מחצור לת"א הטעינה את כרטיסה בנסיעה של הלוך ושוב ושלמה 61.60 ש"ח= הנחת סטודנטים ) . כאמור לאחר שמוש בנסיעה בכוון אחד, נותר ניקוב נוסף .
בעלותה לאוטובוס בקשה מהנהג שישתמש בניקוב הנותר ובכך תכוסה עלות הנסיעה.
הנהג העונה לשם- בוזגלו יוסי,מ.א. 30692 טען שהכרטיס לא ניתן לקריאה כלל ודרש בחוסר סבלנות שתשלם מחיר מלא =44.00 ש"ח. לאחר דין ודברים בין ביתי והנהג ולחר שהסבירה והפצירה שיש לה על הכרטיס עוד ניקוב ואף הציגה בפניו את הקבלות המעידות על רכישה זו, ניסה הנהג לאתר את הניקוב תוך לחיצה מרובה על מגוון הכפתורים של התוכנה אך סרב לקבל את פנייתה.
חשוב לי לציין כי דבריו / צעקותיו של הנהג נשמעו ברחבי האוטובוס ונוסעים נוספים נתנו לביתי את אישורם להעיד כנגדו.
ביתי נאלצה לשלם מחיר מלא תוך שהיא בוכה ופגועה קשות מיחסו הנתעב של יוסי.
לטיפולכם אודה

בידיה של ביתי- קבלות המוכיחות את תשלומיה דרך כרטיס הרב קו שלה.
עגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות של חב' אגד- ופצוי כספי בהתאם לגזל!!! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
הנני מודה לך על פנייתך. לצערנו, לעתים ישנם תקלות בכרטיסי ה"רב קו" ונהגים אינם מצליחים לראות את אשר מוטען עליו, ויתכן וכך קרה גם במקרה דנן. תגובה:
הנהג עליו התלוננת יזומן לבירור אצל הממונה עליו. בינתיים אודה לך אם תשלחי לי בפקס 03-9142237 צילום של הכרטיס שנאלצה לקנות בתך וכן של הקבלה על קניית ההלוך ושוב עם הנחת סטודנט. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה