|
|
|
|
|
|
הפקרת נוסעים של אגד בגלל תקלה באוטובוס מבאר שבע לאילת |
נושא התלונה: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 7.3.2012. בנסיעה מבאר שבע. לאילת. דרך מצפה רמון נתקע אוטובוס. אגד. הנהג הבטיח שיינתן לנו מענה. ודאג להסעה עד לנאות סמדר. אך שם נתקענו כי אין תחנה מוסדרת של. אגד. נכון לשעה. רבע לחמש נותרו במקום שני תלמידי פנימיה ללא מענה חלק מנוסעים הסתדרו בעצמם. טלפונים שביצענו לאגד לא. נענו. והחזיקו אותנו זמן רב על הקן. פניתי באמצעות האתר לאגד ולא ידוע לי האם יטופל. מבקשת התערבותכם ברמה המיידעת. תודה
|
מענההשגחה ענה מיידי לבירור מול הנוסעים אפשר להיעזר אולי במסעדת נאות סמדר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
במקרה של תקלה באוטובוס מונחה הנהג להעביר את הנוסעים לרכב אחר שעובר במקום או להזמין רכב חלופי. נראה כי במקרה זה ניסה הנהג לחסוך לכם את זמן ההמתנה ולהעלות אתכם על רכב חלופי. על כל פנים אנו נבדוק עם הנהג את פרטי המקרה. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|