פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירי נסיעה של כלב נושא התלונה:
חנוכה עדי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זו "התלונה" שהגשתי לכל חברות האוטובוסים דרך האתרים שלהם.
"אני נוסעת באופן קבוע בתחבורה הציבורית ת"א-פ"ת, ת"א- יבנה, פ"ת-רחובות עם הכלבה שלי ואני נאלצת בכל פעם להתווכח על עלות הנסיעה על הכלב כשהנהגים ואף פעם מפקח טען שהכלב משלם מחיר נסיעה מלא ולא משנה לאן הנסיעה..
יצרתי קשר עם משרד התחבורה עם רמי דינו - והוא נתן לי מידע שונה ואף אמר שזה מופיע באתר שלו - נציגי המודיעים שלכם גם כן טועים ומטעים כשאני התקשרתי לבדוק עלות הנסיעה על הכלבה.
כאן תוכלו למצוא מידע ואשמח אם תרעננו את הפקחים והנהגים שלכם לגבי המחיר שקבע משרד התחבורה!
http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=713:2010-05-04-09-20-30&catid=92:faq-pub-trn-c&Itemid=143
כלב בינוני משלם 50% ממחיר נסיעה הגבוהה מנסיעה פנימית רגילה ולא מחות מנסיעה פנימית רגילה..
עוגמת נפש סוג הנזק :
רענון הפרחים ונבגי האוטובוס בנהלים שקבע משרד התחבורה פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
איני יודע מהו גודל כלבתך אך אם נצא מהנחה שמדובר בכלבה בגודל ממוצע התשלום עליה הינו: עד קוד 4 כולל מחיר נסיעה מלא, מקוד 4-9 משלמים ע"פ קוד 4 ומקוד 10 ומעלה משלמים 50% ממחיר הנסיעה וכך כתוב גם בתדריכים לנהגים.אם יש נהג שלא פועל ע"פ תקנות אלה, אשמח לקבל דיווח עליו. תגובה:
מידע מפורט יותר בנושא תוכלי למצוא באתר "אגד" בקישור הבא:

http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1039
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה