פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס אגד קו 87 מבת-ים לחולון, לא עצר בתחנה למרות שהיה ריק. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 13.3.2012 בשעה 7.55 בבוקר, אוטובוס אגד קו 87 (מס' אוטובוס 312299) שכיוון נסיעתו מבת-ים לחולון, לא עצר בתחנת בלפור - נורדאו למרות שהיה ריק. לדעתי, הסיבה לכך היתה שלפניו עצרו שני אוטובוסים בתחנה והעלו נוסעים, והוא עצר אחריהם והעלה והוריד נוסעים. שני האוטובוסים שהיו לפניו עזבו את התחנה, וכך גם אוטובוס 87 שהיה יכול בקלות לעצור בתחנה, אבל סירב למרות תנועות הידיים של הנוסעים שהמתינו לו.
למרות שהנהג עצר במרחק של כ 25 מטרים לפני התחנה, מחובתו של הנהג לעצור בתחנה עצמה, שמא נוסעים שממתינים לו, לא הבחינו בו או לא יכלו להגיע אליו בגלל מוגבלות פיזית זו או אחרת.
אני רואה בהתנהגותו של הנהג הזה, שיא החוצפה ושיא הזילזול בציבור הנוסעים!
אני מקווה ששאר נהגי אגד אינם עושים דין לעצמם, ואינם מחליטים על דעת עצמם היכן לעצור ואם בכלל לעצור.
ממתינה לתגובתכם!
בכבוד רב
ציפי כהן
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
עצירה בכל תחנות האיסוף והעלאת הנוסעים הינה מחובותינו המרכזיות כלפי הנוסעים ולכן התנהגות כמו המתוארת בתלונתך אינה מקובלת עלינו, תגובה:
הנהג עליו התלוננת יאותר, יזומן לבירור אצל מנהלו הישיר ויטופל בהתאם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה