|
|
|
|
|
|
רב קו |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ללא שום סיבה הפסיק השבוע כרטיס ה רב קו שלי לעובר ונאלצתי לכן לשלם יותר כסף מספר פעמים
|
כספי |
סוג הנזק : |
החפלת כרטיס ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
בנימין שלום. בכרטיס ה"רב קו" יכולות להתגלות לעתים בעיות, אם בגלל שחיקת הכרטיס, או אם בגלל שהוא משמש כמה חברות שונות (למשל אגד והרכבת הקלה). מספיק שבחברה אחת לא יטוען הכרטיס כדבעי ואז לא ניתן יהיה לראותו בחברה השניה. |
תגובה: |
לאור האמור לעיל אין לי אלא לייעץ לך לפנות לעמדת ה"רב קו" הקרובה לביתך ולבדוק את הכרטיס. באם יתחוור כי הוא מקולקל יוחלף לך הכרטיס בחדש ללא תשלום וגם תזוכה על כל אותן נסיעות לא מנוצלות שנותרו על הכרטיס. |
פתרון: |
|
|
|