פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בלתי הולמת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתי נסעה בקו 2 בחולון מרחוב ויצמן לכיוון קניון הזהב בשעה 11 לערך, לאחר שחזרה מצו בתל השומר עם שובר נסיעה תקני שקיבלה במהלך צו הקריאה.
בעת עלייתה לאוטובוס הותקפה מילולית על ידי נהג האוטובוס בקו 2.
אבקש לטפל משמעתית בנהג.

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
חן שלום. ראשית, ראיתי שפנית אלינו במישרין דרך האתר שלנו ותלונתך הועברה לבירור מנהלו של הנהג. בלי קשר לכך, אודה לך אם תשלחי אלינו צילום של השובר אותו קיבלה בתך כדי שנוכל לוודא שהוא תקין. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה