פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכוער נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יפו 234 כתובת:
תיאור הבעיה:
נאבד לאח שלי לפני חודש כובע בשווי של 800 ש"ח בקו 39 בירושלים הוא הלך למחלקת אבידות ועשו ממנו צחוק לא התייחסו בכלל איזה 7 דקות בסוף שהתייחסו אמרו לו תחפש אחרי חצי דקה אומרים לו יעלה החוצה אם איזה צעקה ברברית היום אני הגעתי שאלתי את הפקיד על הכובע אומר לי תחפש בכניסה לא מצאתי שאלתי אותו אולי זה בצד אחר ואז ישר אמר לי החוצה החוצה לא יודע סע!! וזה לא פעם ראשונה שאני שומע סיפורים בסיגנון הזה! שאגד יתביישו להם קצת אנושיות אני לא הולך לשתוק על העוול הזה! למה מגיע לי כזה יחס עשיתי משהו רע!
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
אלחנן שלום. מחלקת האבידות הוקמה כדי לעזור לציבור הלקוחות למצוא אבידות שנשכחו באוטובוסים אך ברור שחלק גדול מהאבידות לא מגיעות לשם כלל, אלא נלקחות ע"י נוסעים אחרים ולכן אין אנו אחראים על מה שנשכח באוטובוס. עם זאת, ברור כי אין אנו מקבלים התנהגות לא נאותה של מי מעובדינו. תגובה:
כדי לבדוק את תלונתך על עובדי מחלקת האבידות הנני מעביר את הנושא לטיפול הממונה על מחלקה זו. הנני תקווה שהכובע שאבד ימצא בכל זאת בסופו של דבר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה