פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ישנם 2 קודים לא תקפים ברב קו שלי שלא מזכים אותי עליהם! נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בזמנו רב קו עשו שנסיעות לסטודנט יעלו חצי מחיר (כלומר 3.30), כך שקניתי 10 נסיעות וכשהתקרבתי לסיימם רכשתי עוד 10 נסיעות (חשוב לציין שאת ה10 נסיעות הראשונות עוד לא סיימתי - נשאר שם יתרה של כ4 נסיעות)
בעקבות כך שלא הופיע 14 נסיעות ביתרה הלכתי לעמדה של רב קו בקניון מלחה (בדצמבר 2011), שם אמרו לי שצריך שיגמר קודם הנסיעות של הקוד הראשון ואז אוטומטית יכנסו לתוקף ה10 נסיעות של הקוד השני, ובנוסף הוא גם ציין לי שפג התוקף של הסטודנט שלי - באותו הרגע הנציג חידש לי את תוקף הסטודנט (לאחר הצגת כרטיס סטודנט), דבר שגרם לי מאז רק לצרות!
התברר לי שהמחיר לסטודנט שהוא עדכן לי השתנה (במקום 50% הנחה - 33% הנחה), דבר אשר גרם לי שאני לא יכול להשתמש בנסיעות שקניתי ב50% הנחה! (שדרך אגב התברר לי שעדיין הרבה סטודנטים משלמים 50% הנחה,ורק לי הם שינו את זה..)
הדבר התגלה לי כשלמחרת עליתי לרכבת והרכבת לא אישרה את הנסיעות (כשידעתי בוודאות שיש לי שם מעל 10 נסיעות!), החלטנו ללכת לעמדה של רב קו שבתחנה מרכזית, שם הציעו לנו להגיש בקשה לזיכוי על הנסיעות (והתעקשו שהמחיר הוא 33% הנחה לסטודנטים!!), הם אמרו שאמור לקחת חודש בערך עד לקבלת תשובה (דבר שבלי שום קשר לא עולה על הדעת! חודש לזיכוי על טעות שלהם?!). מיותר לציין שמאז עברו מעל 3 חודשים ואין זכר לתשובה..
אתמול והיום הלכנו שוב לברר מה קורה עם זה, והיתה תחושה שמסתירים מאיתנו מידע על מנת "לנפנף" אותנו. אתמול הנציגה טענה שהיא אכן רואה שם קוד של 10 נסיעות רגילות (שזה מלכתחילה מוזר.. כי זה אמור להיות נסיעות סטודנט של 3.30, ומה עם שאר הנסיעות של הקוד הראשון?) ושאני יכול להשתמש בהן ברגע שיגמרו לי 7 הנסיעות החדשות שהטענתי (של ה33%) - מה שציינתי בפניה שלא עובד לי! היא הציעה לי לגשת למחרת בבוקר לדבר עם האחראית שלה.
למחרת (היום) דיברנו עם האחראית והיא טענה שבכלל אין שם נסיעות מלבד ה7 שהטענתי לאחרונה.. ובנוסף היא "שדרגה" את זמן ההמתנה לתשובה על הטופס שאז שלחנו ואמרה שזה גם יכול לקחת 5 חודשים.. 5 חודשים בשביל זיכוי?????? מה נסגר?

בקיצור - מסתירים מאיתנו מידע ומנסים להעלים מאיתנו את האפשרות לזיכוי או לפחות עדכון הכרטיס חזרה להנחה של 50% הנחה לסטודנטים.
אני לא יודע למי לפנות מאחר וזאת חברה שיש לה רק עמדות בעלי אנשים כנראה לא מקצועיים בכלל! אין לי מושג לאיפה האשמה אמורה להגיע (סיטיפס? אגד?)
אשמח אם תעזרו לי להפסיק את בזבוז הזמן הזה! ואת בזבוז הכסף הזה!

אני לא מבין איך כרטיסיה שאני מטעין נגמר לה בכלל תוקף מתישהו?! עכשיו כל פעם שישנו תעריפים אני אצטרך לרדוף אחריהם כי המכונות לא מקבלות את הרב קו עם הקוד ה"ישן"?? יש כאן דפקט רציני ברב קו אם ככה!
אני אישית ברגע שנגמר לי תקופת הסטודנט אני כנראה אקנה כל פעם ניקובים בלי להשתמש ברב קו.. רק צרות הוא עושה!

פתרון נדרש :
1. זיכוי מלא אודות הנסיעות שאיני יכול להשתמש בהן 2. עדכון הכרטיס חזרה לתוקף מבצע 50% הנחה לסטודנטים (לא הגיוני שיש עדיין סטודנטים שזכאים למבצע ולי שינו את זה) 3. מחיקת הקודים הלא פעילים מהכרטיס (בכרטיס רב-קו יש מקום ל6 קודים! כרגע 2 מהם "תקועים" שם) 4. שינוי המדיניות באופן כללי לכל בעלי כרטיס הרב-קו, במידה ויש שינויים במחירים דין הרב-קו כדין הכרטיסיה, יש לנו זכות מלאה קודם לסיים את שאר הנסיעות שברב-קו על אף השינוי בתעריפים!

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יניב שלום. ראשית אציין כי הנחה של 50% מגיעה רק לבעל "רב קו סטודנט מורחב", המחזיק בכרטיס חופשי תקופתי שנתי או סמסטריאלי. לפי דבריך, אני מבין שאינך מחזיק בכרטיס כזה ולכן ההנחה המגיעה לך הינה 33% בקניית כרטיסיות בלבד. תגובה:
לצערנו עקב עומס רב של זיכויי רב קו לוקח זמן עד שהזיכוי מוצא אך אנא תן לי מס' ת"ז שלך ואזרז את הטיפול בפנייתך. תוכל ליצור עמנו קשר בטלפון 03-9142010, כל יום בין 10:00 ל-14:00 ולאחר שתמסור את מס' ת"ז נעביר זאת לאחראי על הזיכויים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה