פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר נוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ניתוק טלפון ללקוחות באמצע שיחה כ- 8 פעמים, אי מתן מענה ללקוחות ודחיה ללא סיבה:
ב 28.3.12 שכחתי תיק עם ארנק כולל כל המסמכים החשובים בקו 36 בשעה 18:00 ברחוב יחזקאל לכיוון שטראוס, אחראי מסוף הר נוף אמר שקו 36 כלל אינו קשור למסוף שלו וניתק לי את הטלפון כמה פעמים עד שהודה שאכן קו 36 מגיע למסוף הר נוף אך רק בסיום המסלול. אח"כ לא היה מוכן ליצור קשר עם הנהג ולבדוק האם התיק אצלו ואיך אוכל לקבלו. בבוקר, לאחר שהנהג כבר דיווח לו על מציאת התיק אמר כי לא אוכל לקבל את התיק עד יום א' כי הנהג לא עובד עד יום א' וניתק. כמו"כ, באחת השיחות אמר כי הנהג בירדן עד יום ראשון ואין אפשרות לקבל ממנו את התיק. במפתיע, לאחר שיחות רבות ועקרות שכולן הסתיימו באמצען בטריקת הטלפון אמר כי התיק אצלו ואגיע לקחת. כשאמרתי שאגיע תוך כמה שעות אמר שאם לא אגיע מיד הוא מעביר את התיק למחלקת אבידות כללית באגד. והכל בטריקות טלפון וביחס ממש מחפיר!
עגמת נפש סוג הנזק :
יחס הולם ורצון לסייע ללקוח פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
שולמית שלום. הנני מצר על המתואר בפנייתך ואנו נזמן את אותו סדרן לבירור אך ברצוני להדגיש כי הסדרנים אינם עוסקים בנושאי אבידות ויש להם עבודה רבה מאוד בכל הקשור לביצוע הנסיעות. בד"כ הם גם אינם שומרים אבידות יותר מיום או יומיים ומעבירים אותן לאחר מכן למחלקת האבידות. תגובה:
הנני תקוה שארנקך הושב לב במלואו ואנו נבדוק את הנושא עם הסדרן, כאמור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה