|
|
|
|
|
|
רב קו |
נושא התלונה: |
יום שישי 30 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי הטענתי רב קו אשר הלך לאיבוד ומצאתי אותו. הרב קו הוטען באוטובוס ואף הורדה לי נסיעה אחת. כאשר ניסיתי להעביר את הכרטיס בחזרה הוא לא עבר באוטובוס והנהג היפנה אותי לעמדת רב קו בתחנה המרכזית, אך להפתעתי נאמר לי שעלי לנסוע לתל אביב (אני מתגוררת בראשל"צ) להסדיר את ההחזר מכיוון שהכרטיס מבוטל לאחר שהצהרתי בעבר על האבידה. הבוקר התקשרתי למח' פניות הציבור באגד, שם נמסר לי כי בעמדת הרב קו חייבים לטפל בנושא. רק לאחר שהתעקשתי היא רשמה את הפרטים והבטיחה תשובה בעוד כמה חודשים.
לדעתי זה מחפיר שבגלל הטעות של נהג אגד אני צריכה עכשיו לטרטר את עצמי ואולי לקבל החזר בסך 66 ש"ח בעוד כמה חודשים .
|
עוגמת נפש, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
באופן עקרוני אמורה כל עמדת רב קו לטפל בבעיות הקיימות בכרטיסי ה"רב קו". באם ביטלת בעבר כרטיס "רב קו" מסוים ברור שלא ניתן להשתמש בו אך הדבר ניתן לפתרון בקלות: בכל עמדת רב קו, כולל זו שבראשל"צ, תוכלי להוציא רב קו חדש ולהזדכות על מה שהיה ברב קו הישן. |
תגובה: |
אנו מצדנו ננסה לזרז את הטיפול בזיכוי שצריך להישלח אליך. |
פתרון: |
|
|
|