|
|
|
|
|
|
אי פתיחת דלת בתחנת עצירה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.4.12. בשעה 16.11 בנסעי בירושלים בקו 1 של אגד בכיוון לכותל המערבי. רציתי לרדת בתחנת מלכי ישראל/ככר השבת. לא הצלחתי לרדת כיוון שהנהג לא פתח דלת אחורית למרות שצלצלתי בזמן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
מר שטרן שלום. מבדיקה שערכתי עולה כי פנית אלינו במישרין וכי מנהלו של הנהג (מנהל סניף האומה) יצר עמך קשר בעניין. הבנתי מדבריו כי אכן היתה אי הבנה בינך ובין הנהג (שחשב שלא צלצלת) וכי המנהל הסביר לך את גרסת הנהג, התנצל על אי ההבנה והנושא נסגר. הנני תקוה שמקרים כאלה לא יישנו. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|