|
|
|
|
|
|
נהג האוטובוס לא חיכה עד שבני ירד מהאוטובוס |
נושא התלונה: |
יום שני 16 אפריל 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בני, תלמיד בכיתה ז', נוסע באופן קבוע באוטובוס של חברת אגד תעבורה באשדוד.
בתאריך 16.4.12 עלה בני על האוטובוס בקו 11א בשעה 14:30 באזור ד' רחוב קרן היסוד בדרכו חזרה הביתה לאזור ט"ו בעיר. בתחנה הנהג לא חיכה מספיק זמן עד שבני ייקח את תיקו (שמשקלו כ-8 ק"ג) ועוד תיק עם מחשב נייד המשמש אותו בלימודיו בתיכון. הנהג מיהר לסגור את דלתות האוטובוס ובני נאלץ לרדת בתחנה הבאה.
אני לימדתי את ילדיי לחכות עד שהנהג עוצר את האוטובוס (כדי להימנע מפגיעה תוך כדי נסיעה) ואז לקום וללכת לכיוון היציאה. המקרה הזה קורה לעתים די קרובות גם לבני הלומד בכיתה ט', ולכן לדעתי יש להתייחס לעניין ברצינות ובכובד ראש. התחושות של הילדים הן תחושות של עלבון וזלזול בהם בשל היותם צעירים.
מצפה לשמוע תגובה הולמת.
תודה רבה, גליה הראל
|
הרגשת זלזול בשל הגיל הצעיר |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
גליה שלום. הקו הינו עליו מתלוננת אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה", שהינה חברה נפרדת לחלוטין ולכן, אנא פני אליהם במישרין. |
תגובה: |
כתובת למשלוח דואר : "אגד תעבורה" - מחלקת פניות הציבור , רח' התעשייה 17 אור יהודה.
מספר טלפון: 03-7350100
מספר פקס: 03-7350136
דוא"ל: [email protected]
אתר החברה: www.egged-taavura.co.il
|
פתרון: |
|
|
|