|
|
|
|
|
|
טיפול לא ראוי בתלונה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שלי מספר 72489 .
היום, אחרי חודשיים מאז הארוע, קבלן של אגד (החברה לפיתוח גוש אציון) חזרו אלי.
הנהג טוען שאחרי חודשיים לא זוכר את המקרה וכנרא עצר.
אני הגשתי תלונה תוך שבוע. איך קרה שהם משכו את זה חודשיים.?!
הכרטסיה, שהם הבטיחו כפיצוי, לא יכולה לפצות בן שלי, שחיכה כמעט שעתיים ב-10 בלילה.
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר נציב פניות |
שם ותפקיד: |
ויטלי שלום. ביררתי את הנושא ואכן, מבירור שנעשה עם הנהג זמן קצר לאחר הגעת תלונתך טען הנהג כי כן עצר בתחנה. לאחר מכן, יצרת איתנו קשר שוב וטענת כי הנהג אינו דובר אמת ולכן יצרו עמך קשר מהחברה לפיתוח גוש עציון והודיעו לך מה היא גרסת הנהג. לבסוף, עקב הספק והזמן שעבר הוחלט לפצותך בכרטיסיה לאחר שהסכמת טלפונית לפיצוי זה. |
תגובה: |
לצערי, לא נוכל לדעת את האמת במלואה היות והגרסאות סותרות אך אנו סבורים שפיצוי בדמות כרטיסיה הינו בהחלט מכובד וראוי לנוכח העובדה שהנהג טוען בלהט כי עצר ולנוכח הספק הקיים, מה גם שאכן עבר בינתיים זמן מהמקרה. |
פתרון: |
|
|
|