פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקוף רב קו לסמסטר ב נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ללא כל התראה ו/או הודעה מוקדמת, נחסם כרטיס הב קו הסטודנטיאלי שברשות אשתי.
לאחר שהלכה לברר את העניין, התסבר שבסמסטר ב' הייתה צרכיה לתקף מחדש את הכרטיס - דבר שלא נכתב ו/או נאמר כלל. יתרה מכך, באתר אגד מצויין כי התיקוף יהיה עד תום אישור הלימודים ו/או תום תוקף תעודת הסטונדנט.
לאחר זמן רב היא מצאה את המקום שבו מתקפים מחדש את הכרטיס. האנשים התנהגו שם בתודעת שירות זוועתית - בחוצפה ובאלימות מילולית. רק לאחר שעברה 2 אנשים הסכימו לחדש לה את התוקף.
לאחר זמן מה כשעליתי אני על אוטובוס, גיליתי שגם לי קרה אותו מקרה. שוב הלכה אשתי (היום) אולם נאמ רלה באטימות שאין דומה לה שהיא חייבת להציג את תעודת הזהות שלי (!). היכן נשמע כדבר הזה? היא הביאה את תעודת הזהות שלה (על אף שלא היתה צריכה), כרטיס הסטודנט שלי ואישור לימודים תקף (ואת כרטיס הרב קו) אולם לא ניתן לחדש! כמה טרטור אפשר לשאת מנציגים אטומים כאלו?
ו סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
נתנאל שלום. מבדיקה שערכתי עולה כי השנה לא הטענת את ה"רב קו" בחופשי תקופתי וכי מדובר ב"רב קו" סטודנטיאלי רגיל (המקנה הנחה של 33% בכרטיסיות בלבד). ואכן, מצב כזה של פקיעת התוקף יתכן במקרה ואישור הלימודים שלך בתחילת השנה לא היה תקף לשנת הלימודים כולה, אך כמובן שניתן לסדר את הדבר בקלות בעמדת ה"רב קו" שלנו. תגובה:
אשר לכרטיס של רעייתך, איני יודע את הסיבה כי אין לי את פרטיה. עם זאת, ברור שכדי לשנות סטטוס בכרטיס ה"רב קו" צריך להציג תעודת זהות ולכן צדקו אנשי עמדת ה"רב קו". הנני מתנצל על אי הנוחות אך אלה הם הנהלים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה