פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התאמה בין המידע לנוסע מקבל באינטרנט לבין מה שהנהג אומר נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באתר אגד ברגע שמבררים קווי אוטובוס לפי מוצע ויעד מצומת בית דגן לצומת חולון רשומים 2 קווי אוטובוס 201 ו-301 אולם נהגי 301 טוענים שזאת החלטה שלהם אם להוריד נוסעים בתחנה זאת ולא זאת בלבד שהפקח שנכח על האוטובוס באותה הבפעם טעם שהנהגים מחליטים איפה הם מורידים נוסעים וזה לא מעניין מה אגד רושם באתר....
כמובן שזה לא מעניין איש מהם שהנוסע ממתין בתחנה.
מעבר לכך קו 301 בכיוון ההפוך מצומת חולון לצומת בית דגן לא עובד לא מורידים נוסעים בצומת בית דגן כאילו שצומת בית דגן הינה צומת נידחת שנוסעים לא מחליפים בה אוטובוסים לכיוונים אחרים.
כלומר נשאר קו 1 201 שמגיע מצומת חולון לצומת בית דגן ובשעות הערב הוא עובר פעם בחצי שעה וכמובן שאין מקומות ישיבה
קו 301 חייב להעלות ולהוריד נוסעים גם בצומצ חולון וגם בצומת בית דגן הוא עובר ב-2 הצמתים. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
שירן שלום.מצומת בית דגן לצומת חולון אכן חייבים נהגי קו 301 לקחת נוסעים ואנו נעיר את תשומת לב נהגי הקו אך בכיוון השני, לעולים בצומת חולון בקו 301 אין ירידה בצומת בית דגן היות ומדובר בקו ארוך (עד אשקלון), המיועד לנסיעות למרחקים ארוכים יותר ולא לצורך נסיעה של 2-3 תחנות. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה