פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מסלול האוטובוס נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
אברהם סתיו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני מעתיק כאן את התלונה שאותה כתבתי באתר האינטרנט של חברת אגד תעבורה ב-6/5:
"קו 277 מאלעד לירושלים החליט (בהנחיית סדרן הנסיעות) לבצע את פיזור הנוסעים בסדר הפוך (להתחיל ב"עתירות מדע" ולסיים בבנייני האומה), וכן לאסוף נוסעים לכיוון אלעד תוך כדי פיזור הנוסעים מאלעד לירושלים.
כתוצאה מכך, במקום להגיע לבנייני האומה בשעה 22:39, הוא הגיע לשם בשעה 23:15.
כתוצאה מכך איחרנו, אשתי ואני ושני ילדינו הקטנים, לאוטובוס של 23:00 מירושלים לאלון שבות.
אין כאן מקום לתאר את התלאות שנאלצנו לעבור כתוצאה מכך (אשמח לתאר זאת בערכאות המתאימות אם הדבר יידרש).
סוף דבר, אני דורש תשלום של 500 ש"ח כפיצוי חלקי על אובדן שעות העבודה (שלי ושל אשתי) ועל עגמת הנפש הקיצונית שנגרמה לנו ולילדינו, וכן טיפול חמור בכל הנוגעים בדבר."

במשך שבועיים החברה לא הגיבה, וכאשר התקשרתי אליהם אמרו לי שמכיוון שהתלונה קשורה לקו שיוצא מאלעד היא הועברה לסניף שלהם באלעד, ולסניף הזה אין מספר טלפון.
אשמח אם תוכלו לסייע בעניין.
תודה,
אברהם סתיו


אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
מר סתיו שלום. לצערי, קו 277 אינו שייך לחברת "אגד" אלא לחברת "אגד תעבורה" שהינה חברה בפני עצמה. אנא פנה אליהם (או בקש מאתר "תלונה" שיפנו את התלונה אליהם ולא אלינו). תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה