פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תדירות קו 497 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
תדירות קו 497 איננה מספיקה. ביום שישי, לפני כשבועיים. המתנו כשעה, לצערנו הרב הקו חלף על פנינו ולא עצר. בימי שישי לפני שבת- יש לתגבר את הקו! מה היה עלינו לעשות במצב כזה?! לצערי הרב, אנו בוחרים בנסיעה לירושלים ושימוש בקווים אחרים בכדי להגיע לבית שמש וחבל.
בנוסף, אתמול, 20.5 המתנתי בבית שמש לאוטובוס מ18:45 ביודע שבשעה 19:00 יוצא אוטובוס לסיבוב. האוטובוס של 19:00 לא יצא. והאוטובוס הגיע לתחנה רק ב19:30 בערך.
לפני כחודש, עליתי לקו בבית שמש והנהג הטעין לי כרטיסיית סטודנט של קוד 72.
כשבאתי לעלות מספר ימים לאחר מכן באוטובוס, נהג אחר סירב להשתמש בקוד 72 מפני שאמר שקו 497 נכלל בקוד 10. מה עליי לעשות כעת? מאוד לא בסדר שאני צריכה לשלם שוב, למרות שידעתי שטעונה לי נסיעה ברב קו.
אציין כי אני משתמשת בקו כשנה וחצי בכדי להגיע ללימודים ואלו רק דוגמאות מעטות מלו"ז ומתקלות רבות עמן נתקלתי בקו.
תדירות הקו הינה ממועטת מאוד יחסית לביקוש שלו.
מה תוכלו לעשות בנידון??
בתודה מראש.
אשמח לשמוע מכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
רחלי שלום. בימי שישי, תדירות קו 497 בשעות האחרונות לפני שבת, הינה כל כחצי שעה ואף יותר מכך, תדירות גבוהה לכל הדעות (מקביל לקווים לירושלים שהינם כל כ-10 דק'). לצערי, לא ניתן לתגבר את הקווים עד בלי די כי מספר הנהגים והרכבים מוגבל. על אף זאת, העברתי את פנייתך לאחראי על התנועה אצלנו.
אשר ל-20.5.12, הנסיעה של 19:00 מבית שמש יצאה ועל כן איני מבין את התלונה, אשמח אם תצייני לנו באיזו תחנה בדיוק עמדת כדי שנוכל לבדוק אם האוטובוס עבר שם ומתי.
תגובה:
קוד 72 אכן אינו שייך לקו 497 אלא לקו 402 ועל כן הנהג שטען לך קוד זה טעה. תוכלי להשתמש בו באם תיסעי בקו 402. באם אינך רוצה את אותה כרטיסיה אנא גשי לעמדת "רב קו" ובקשי מהם להזדכות על אותו חיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה