פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור ניכר ביציאת אוטובוס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב;
ראשית תודה על קיומו של אתר תלונה. והרי היא לפניכם:
לקראת חצות , אור ליום ששי 17.08.2012 המתנתי בתחנה המרכזית בתל אביב לאוטובוס בקו 830. היות שניצב בתחנה רק אוטובוס בקו 841. ניגשתי אליו וביקשתי לנסוע בו. הנהג טען שהוא לאחר שש שעות נהיגה ויצא להפסקה. למרות זאת, ביקשתי לנסוע בו. הנהג טען שבקו 830 אגיע למחוז חפצי לפניו. בסיכומו של דבר, הוא יצא לדרכו בשעה 0010 . אז נכזבה תוחלתנו כשהגיע לתחנה אוטובוס בקו 826 ויצא לדרכו בשעה. 00.25.
בשעה 00.39 נפתחה סוף סוף דלתו של האוטובוס שציפינו לו. עליתי ראשונה ולשמע שאלתו של הנהג: באיזה קוד את משלמת? כך, נשאלו גם יתר הנוסעים כך, שרק בשעה 00.45 יצאנו נוסעי קו 830.. כבר בתחילת הדרך טען הנהג, שהמסלול אינו נהיר לו ובעזרת חלק מהנוסעים הצליח לנסוע בדרך הנכונה, לפחות עד שירדתי ממנו בעפולה.
שאלותיי הן:
1. האם אין נהיגה בת עשר (10) שעות ,הכוללת הפסקה בת 10 דקות (בתל אביב) בטיחותית? האם אין כאן משום סיכון לנהג ולנוסעים?
2. מדוע אין חברה גדולה ומכובדת כ"אגד" ערוכה ליציאה המועד?
3. איך אפשר לדחות את יציאת האוטובוסים ב 45 (ארבעים וחמש) דקות?
4. מדוע נמצא רק נהג שאין לו מידע ביחס למסלול ולמחירי הנסיעה? – כאמור הנוסעים אמורים לדעת את קוד המחיר. אולי נכון הדבר לנוסעים הקבועים באותם קטעי דרך אך לא לנוסעים מזדמנים ובודאי לא למי שהגיע זה מקרוב ארצה כמו אותו נוסע שנזקק לתרגום. ואילו לא נזדמן לו מישהו הדובר את שפתו כיצד יכול היה לדעת באיזה קוד מדובר?
5. מצפה לטיפולכם, למען ישנו מקרים מעין אלה, ולתגובתכם בדואר חוזר למען: משמר הירדן 19/3 עפולה 18412.
בכבוד רב
יונה סופר
ובוס

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יונה שלום. אנו ב"אגד" מתכננים את כל סידורי הנסיעה בצורה זו שהנהגים יוכלו לעשות הפסקה בין נסיעה לנסיעה וגם במקרה זה, אמור היה הנהג לפי הסידור להגיע לתחנה המרכזית בסביבות 23:15 ולנוח עד יציאתו בחצות. אולם, למרבה הצער, עקב עבודות בכביש החוף, נתקעו כל האוטובוסים בפקקים ולכן הנהגים הגיעו באיחור ניכר לתחנה ונאלצו לצאת להתרעננות קלה אף שהנסיעה יצאה באיחור, וזאת כדי לשמור על בטיחות הנוסעים והנסיעה. תגובה:
מדובר כאמור במקרה חריג ביותר של פקקים לא שגרתיים. אשר לתלונתך על קוד הנסיעה ואי הכרת המסלול, העברתי את התלונה למנהלו של הנהג לצורך בדיקה עמו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה