פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנפקת כרטיס רב קו אנונימי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחופשה התארחו אצלינו נכדים שאינם ירושלמים, על מנת שאוכל להתניד בתחבורה הציבורית נזקקתי לרב קו. היות וכל אחד מהם היה מספר ימים בקשתי להנפיק כרטיס אחד שאוכל להשתמש עבור כולם. המידע שקיבלתי מאגד להנפקה היה לא מדוייק/שגוי וגרם לי להסתובב שעתיים עד שיצאתי עם 2 כרטיסים משום שעם כרטיס אחד אין אפשרות לעלות לרכבת הקלה. בזבוז זמן וכסף!
כספי סוג הנזק :
גמישות מחשבה, יעילות ופרסום ההליך פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
נורית שלום. קראתי בעיון את פנייתך ולצערי לא כ"כ הבנתי מי סיפק לך מידע שגוי ובמה מדובר. ע"פ הנהלים, יכול ילד/נער עם "רב קו", עליו מוטענת כרטיסית נוער, לנקב את הכרטיסיה גם על אחיו או חבריו ומובן שכולם זכאים לנסיעת המשך ברכבת הקלה (הנהג במקרה זה מסמן על ה"רב קו" שתי נסיעות). תגובה:
אודה לך אם תרשמי לנו תלונה ביתר בהירות כדי שנבין במה בדיוק הוטעית וע"י מי. אנא שלחי אלינו את התלונה באתר האינטרנט של "אגד" או בפקס 03-9142237. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה