פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה לפניה הציבור בתחנת אגד חוף הכרמל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8.12 בן זוגי הלך עם בתי לעשות רב קו בטעות העובדת בטלה את הרב קו של אחותה התאומה מה שאילץ אותי לרדת לעשות גם לה רב תו חדש. מאחר והמשרד שבו נעשתה הטעות היה סגור ואני נאלצתי להגיע לתחנת חוף הכרמל מה שגרם לי להסתובב עוד שעה וחצי בדרכים היתי מאוד כעוסה ולכן פניתי לפניות הציבור למנהל בחוף הכרמל והסתרתי לו את האמור מעלה.מאחר ומהרתי כתבתי את מספר הטלפון והשם שלי על טופס תלונה לצורך יצירת קשר ועדין לא יצרו איתי קשר אני רואה דבר זה בחמרה רבה ומבקשת לבדוק נושא זה.
עפרה

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
עפרה שלום. שוחחתי עם מנהל פניות הציבור בחוף הכרמל והוא זכר את המקרה. לדריו ניסה לחזור אליך מספר פעמים ב-23.8.12 אך לא היה מענה במספר הטלפון שלך. לאור פנייתך ביקשתי ממנו לנסות ליצור עמך קשר שוב והוא הבטיח לעשות זאת. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה