פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של אוטובוס. סטיה מהמסלול. נהג איטי. מיזוג לא תקין. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
היום יום ראשון 26.8.12 האוטובוס של 08:05 שאמור לצאת מכפר חסידים יצא באחור של 20 דקות!!!! בנוסף הוא לא נכנס לרחובות עוזיאל שמעונוביץ והמשיך ישר מרחוב הגפן למועצה!!!! ובנוסף בכל תחנה הוא העלה נוסעים בממוצע של 5 דקות בכל תחנה, הוא הסתבך עם התשלומים עם הרב קו ועם מה לא... עד כדי כך שהאוטובוס הבא שהמסלול שלו יותר ארוך עקף אותנו ביציאה מרכסים. בשעה שבדרך כלל מגיעים למרכזית המפרץ עדיין היינו ברכסים!!!!!!!!!
וכמובן היה חם באוטובוס המיזוג עבד בקושי.
א"א לתאר את הסבל של הנוסעים כולם צעקו שיסע כבר כי הם מאחרים לעבודה.
אני חייבת לציין שבחודש שעבר בעקבות איחורים חוזרים ונישנים של האוטובוסים בבוקר קבלתי בסוף חודש הורדה במשכורת בגלל האיחורים.
אני דורשת לקבל פיצוי הולם על כל האיחורים החוזרים והנישנים והזלזול החמור בלקוחות שלכם.
אתם פוגעים ביחסי עובד מעביד ויוצרים אי נעימות רבה בקרב תושבי רכסים.
מצפה לפיצוי בגובה עוגמת הנפש בסכום שלא יפחת על 700 שקלים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם. כרטיסים הלוך חזור או כרטסיה אינו פיצוי - זה לעג לרש ואינו פיצוי. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
רחלי שלום. הנני מצר על דברייך ואנו נבדוק את המקרה עליו הינך מלינה ונעדכן אותך בממצאים. על כל פנים, באם הינך טוענת כי מדובר בתופעה החוזרת ונשנית אשמח אם תשלחי לנו פירוט מדויק של כל התאריכים בהם איחרו האוטובוסים (ובגינם איחרת לעבודתך) כדי שנבדוק אותם פרטנית. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה