פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהיגה לא זהירה והתנהגות לא נאותה של הנהג נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית שמונה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.8.12 נסעתי באוטובוס אגד 984 מצפת לבני ברק ב0900 הנהג היה דוד טריטו.
ישבתי בספסל השלישי ליד החלון.צלצלתי כדי לרדת בתחנה הראשונה של פרדס כץ צומת אהרונוביץ.התחלתי לקום מהמושב לקראת הירידה בתחנה ואז עצר הנהג עצירה פתאומית, הועפתי כלפי המושב שלפני ונחבלתי בכתף ימין.
התקדמתי עם יד כואבת מאד אל הנהג לקראת הירידה ואמרתי לנהג שנחבלתי בגלל העצירה הפתאומית שלו.
במקום לשאול לשלומי ולברר מה קרה לי צעק עלי: למה אתה קם לפני שאני עוצר, אסור לקום לפני עצירה והוסיף :אתה בטח רוצה להוציא כסף מהביטוח.
וכל זאת לעיני הנוסעים שמילאו את האוטובוס.
עלי לציין, שבכביש עירון לפני הכניסה לכביש 6 היתה לנהג האוטובות התקלות עם נהג מכונית אדומה קטנה שנסעה לפני האוטובוס.
נהג האוטובוס עצר מספר עצירות פתע ולבסוף עצר לחלוטין באמצע התנועה, נהג הפרטית יצא מרכבו והיה דין ודברים בין 2 הנהגים שנגמר בהטחת אגרוף של נהג הפרטית באוטובוס.
בבדיקה רפואית בקופת חולים נקבע שנקרעו רצועות הכתף וקיבלתי בינתיים 15 ימי מחלה.
מעבר לכאבים שנגרמו לי נפגעתי מאד מהתיחסות הנהג ומצעקותיו עלי.
פגיעה גופנית סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
מיכאל שלום. הנני מצר מאוד על אשר קרה. כפי שכתבנו לך במכתבנו הישיר לפנייתך, הנהג הועבר לטיפול קצין הבטיחות ב"אגד" וכן לטיפול מנהלו הישיר. אשר לפציעתך, עניין זה הועבר לטיפול מחלקת הביטוח שלנו ובמכתבנו אליך נתנו לך את מספרי הטלפון והפקס שלהם כדי שתוכל ליצור איתם קשר ישיר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה