פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב נהג לניקוב כרטיס הרכבת הקלה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ד' בשעה 16:59 עלינו אני וחברי על קו 32 של חברת אגד , היה בידנו 2 כרטיסים של חברת סיטיפס של הרכבת הקלה , כאשר ביקשנו מהנהג לנקב את הכרטיסים הוא סירב בתוקף ודרש שנשלם לו כסף נוסף בעבור הנסיעה , מסרנו לנהג כי עלינו על עשרות אוטובוסים עם הכרטיסים של סיטיפס אך הוא טען שזה לא אפשרי משום שלא היה רשום על הכרטיסים "כרטיס מעבר" לאחר ויכוח אולצנו לשלם כסף בעבור הנסיעה מכיוון שלא התאפשר לנו להמתין לקו שאחריו בעקבות לו"ז צפוף של הסתדרות הנוער העובד והלומד ובתור קומנרים אנו נדרשים לעמוד בלו"ז המדובר.
יש לציין שכל הכרטיסים שהשתמשנו בהם לעלייה על קוי אגד לא נשאו את הכיתוב "כרטיס מעבר" אלא נשאו את הכיתוב "נסיעה בודדת" .
לא תוגש תביעה בעניין אך נבקש לטפל בעניין בחומרה .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי בעבור הנסיעות על סך 13.20ש"ח. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
ויסאם שלום. בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הנני ממתין שתשלח לי בפקס את כרטיס הנסיעה שקניתם מהרכבת וכן מהנהג שלנו כדי לבדוק את העניין. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה