פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עכוב של שעה באמצע הדרך נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול בתאריך 29.8.12 עליתי על אוטובוס קו 998 בב"ב בכדי להגיע לרכסים לפגישה חשובה מאד. בעלותי לאוטובוס שמתי לב שהאוטובוס לא כל כך תקין ואחד הנוסעות אמרה שהעירה לנהג על כך. כמה קילומטרים לאחר נתניה האוטובוס לא הצליח לנסוע וחיכינו במשך שעה עד שהגיע אוטובוס חדש למרות שזה לא רחוק מנתניה ויש שם בחניה אוטובוסים. כתוצאה מכך אחרתי למפגש וזה גרם לי עגמת נפש מרובה. אני תושב אשדוד ובכדי שאוכל להגיע לפגישה יצאתי מאשדוד בקו 350 בשעה 9:00.
מקרה דומה היה לי בתאריך 9.8.12 כאשר עליתי על קו 29 בירושלים בהר המנוחות ונתקע בדרך, חכינו מעל חצי שעה ולא ראינו באופק שום אוטובוס, נאצלצתי לקחת מונית בסכום 43.80 ש"ח בכדי שאוכל להספיק להגיע לאירוע משפחתי. שלחתי תלונה לאגד דרך הדאר עם צלום של קבלה ונכון להיום לא קבלתי שום תגובה.
בצער רב ובאכזבה רבה
יוסף פרידמן ת.ד. 8369 אשדוד

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יוסף שלום. אנו ב"אגד" עושים כל מאמץ לשמור על תקינות הרכבים וכולם עוברים בדיקות שוטפות במוסכים אך לעתים ישנן תקלות ואין לנו אלא להתנצל על כך. מובן כי לגייס רכב או נהג חלופיים אינו דבר הלוקח מהר ולכן חל העיכוב. עקב תחושתך, הנני מתכוון לשלוח לביתך כרטיס הלוך ושוב מב"ב לרכסים. תגובה:
אשר למקרה של ה-9.8.12 ראיתי כי ב-26.8.12 נשלח לך מכתב מאתנו על בקשה להשלמת פרטים היות ובתלונה המקורית לא ציינת מס' קו, שעה וכד'. אני מניח שהמכתב הנ"ל כבר הגיע אליך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה