פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף שלא כדין ויחס מזלזל לגימלאי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני גימלאית וברשותי כרטיס רב קו עבור נסיעה בתחבורה ציבורית. הכרטיס מוטען בכרטיסיה אך ב-1/9 הטעתי אותו בחודשי חודשי מאחר וידעתי שאאלץ בגלל בעיות רפואיות לעשות שימוש רב מהרגיל בתחבורה ציבורית. עד ל9/9 לא נהיו בעיות בעת השימוש ברה קו, אך ב-9/9/2012 עליתי לקו 71 של אגד בדרך נמיר פינת יהודה המכבי בשעה 17:24 לאוטובוס שמספרו 8543901 ולמרות שבעת הגשת כרטיס הרב קו אמרתי לנהג שהוא טעון "בחודשי " ראיתי אותו מחייב אותי בנסיעה מתוך מאגר "הכספי או הכרטיסיה שהיה הרב קו"לשאלתי מדוע הוא מחייב אותי ענה בבוטות וחוסר סבלנות "אני לא צריך להקשיב לך- אני צריך לראות על המסך, וזה מה שאני רואה" לא היה טעם להתווכח לאור היחס והסגנון והעצבנות שהפגין.כמובן שמתחילת החודש נסעתי באגד ולא היו בעיות מהסוג הזה. חשוב לציין שאגד בניגוד לדן אינו מנפיק חשבונית או קבלה בעת שימוש ברב קו כך שממש לא ניתן לבקר אותו כך שייתכן מאוד שאני מחוייבת פעמיים על כל נסיעה(ברשותי קבלה על רכישת חודשי חודשי " נעשה פה שמוש בכספי אזרח וותיק שלא כדין ואולי יש כמוני עוד הרבה.אני מבקשת לקבל את כספי בחזרה , לדאוג שאגד ינפיק קבלה לתשלום כפי שעושה חב' דן ותשפר את הייחס לנוסע ובמיוחד לאזזרחים הוותיקים- תודה - מירי אולשטיין
כספי סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
מירי שלום. ראשית, אנו נבדוק ישירות עם הנהג ועם הממונה עליו את תלונתך ואם יתחוור לנו שהוא טעה נזכה אותך. אשר לנושא הקבלות, הפסקנו לתת אותן בעת העברת "רב קו" כדי לחסוך את הזמן הרב ואת הנייר אך כל נוסע יכול לבקש מהנהג פירוט של יתרת הנסיעות ולקבל אותן. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה