פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזענות שהופנתה כלפיי מעובדת אגד נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תחנה מרכזית כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על שירות לא מקצועי משתי עובדות שבתחנת הנפקות "רב קו".
ברשותי היה כרטיס "רב קו" שהונפק עבורי לפני כשנה בחברת "דן". מעולם לא נתקלתי בבעיות עם הכרטיס, עד אשר ביום א' ה- 09/09/2012 גיליתי שהטענת ה"חופשי חודשי" שביצעתי באמצעות נהג אגד בעלות של 235 שקלים בתחילת החודש הינה תקולה, כלומר כאשר אני מעביר את כרטיסי באוטובוסיי דן לא מופיע שברשותי מנוי חופשי חודשי.
זאת גילה לתדהמתי נהג דן, שהדפיס עבורי פירוט יתרות על דף במהלך נסיעה, והציג עבורי את הכיתוב "חוזה לא ידוע" תחת סעיף של מנוי חופשי חודשי של חברת אגד, מכאן שהעסקה תקולה.
לאחר שביקרתי בתחנת שירות רב קו של חברת דן, הוסבר לי שהכרטיס תקין ושעליי לפנות אל החברה אשר אצלה ביצעתי את רכישת שירות ה"חופשי חודשי" הרלוונטי, להלן "אגד".
באותו יום א' בתאריך 09/09/2012 בשעה 16:30, הגעתי אל משרדי הנפקת רב קו שבתחנה המרכזית ת"א בקומה השישית מול הקופות, והצגתי את פנייתי אל נציגה בשם שירן. הנציגה מיהרה לקחת את כרטיסי התקין ולבטלו לאלתר ולהחליפו באחד של אגד. אחרי שיחה של שעה ארוכה ותחתונים מצידי, שיתקנו לי את הכרטיס התקול כדי שאוכל לשוב לביתי, הסבירה לי שירן הנציגה, שהגזבר אינו נמצא בשעה זו והיא לא יודעת לטפל בנושא הנ"ל ואין ביכולתה לעזור לי (באתרכם מפורסם שהשירות ניתן בימים א'-ה' בין השעות 07:00-19:00). לכן אמרה לי נציגתכם שעליי לשוב למחרת בבוקר, ועל כן נאלצתי לשלם פעמיים נוספות עבור שתי נסיעות בודדת במזומן כשחזרתי הביתה מתחנת השירות, ולמחרת בבוקר מביתי שוב לתחנת השירות, משום שביטלה את כרטיס הרב קו שהיה ברשותי.
חמור מכך, ברצוני להתלונן עבור יחס מעליב ומחפיר שלא יעלה על הדעת שקיבלתי מעובדת נוספת שלכם בשם ריקי, הבוקר כשהתייצבתי במשרדכם (לפי הוראתה של הנציגה שירן מיום קודם) שבתחנת הנפקות רב קו בתחנה במרכזית לתקן את המעוות.
הבוקר, יום ב' ה- 10/09/2012 בשעה 10:00, הגעתי אל משרדי ההנפקה והשירות אשר בתחנה המרכזית ופניתי אל נציגת שירות בשם ריקי. הסברתי לה את אשר קרה יום קודם לכן. העובדת ריקי בדומה לשירן, לא היה ביכולתה לעזור לי לפתור את בעיית הכרטיס, וזאת גם לאחר התייעצות עם גזבר התחנה.
לאחר כ-20 דקות יקרות כשאני ממהר לדרכי לעבודה, הסבירה לי הנציגה ריקי שבעוד מספר דקות אקבל זיכוי על מנוי החופשי חודשי שרכשתי בתחילת החודש, ובנוסף תיגש איתי יחד עם הזיכוי אל הקופות שממול התחנה, וכך אקבל את הזיכוי והטענה מחודשת של המנוי חופשי חודשי בכרטיס הרב קו של אגד.
לאחר כ-40 דקות של המתנה מצידי, בדרכנו לקופה לקבל את הזיכוי וההטענה מחדש, עיכבה אותי הנציגה ריקי בשאלה "האם ברצונך לקבל את מספר הרב קו הישן של חברת דן שהוחרם ובוטל על ידינו".
ביקשתי ממנה בנימוס ובסבלנות רבה, שתזדרז מכיוון שאני באיחור רב לעבודה וברצוני לקבל את הזיכוי הנ"ל. ולהלן תשובת הנציגה ריקי, והנני מצטט "אתה לא תדבר אליי בצורה הזאת, אני יכולה להיות אמא שלך, מתאים לכל התימנים לדרוש ולהתנהג ככה" – אני לא מוצא שום סיבה להשפלה גזענית שכזו.
אני אזרח שומר חוק, משלם מיסים, שירתתי בצבא, ובחיים לא נתקלתי בשירות וביחס מבזה ומשפיל שכזה.
לידיעתכם, לא אשקוט עד שתלונתי תטופל בצורה היעילה ביותר, והנני מתכוון לנקוט בהליכים משפטיים כנגדכם בשל הגזענות והעגמת נפש שהופנו כלפיי.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
אוראל שלום. הנני מצר על דבריך.
אנו ב"אגד" שמים דגש רב על התנהגות הולמת של כל עובדינו ללקוחות והתנהגות כפי שמתוארת בתלונתך אינה מקובלת עלינו כלל ועיקר.לפיכך, דאגתי להעביר את התלונה לממונה על אותה עובדת כדי שיבדוק עמה את הנושא.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה