פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לתלונה שהגשתי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בקשר לתלונה מספר 00341213 קבלתי תשובה זו:
מר יוסף פרידמן
האדמו"ר מבעלזא 21
אשדוד



הנדון: פניה 00341213


הרינו מאשרים את קבלת פנייתך בשנית.

בפנייתך החדשה, פניית השלמת פרטים, ציינת שהקו עמו נסעתם בירושלים בתאריך 09/08/2012 הינו קו 29.

ברצוננו להסב את תשומת ליבך לכך שבתאריך זה לא פעל קו 29 מהר המנוחות.

להבנתך נודה.


ב ב ר כ ה,

הדר כהן
מחלקת פניות ציבור ירושלים

יתכן שלא נסעתי בקו שציינתי אך כפי שכולם יודעים שאגד העמידה אוטובסים מיוחדים ובאחד מהם נסעתי ושלמתי על הנסיעה וכאשר האוטובוס נעצר באמצע הדרך וחיכינו המון זמן נאלצתי לקחת מונית. האם בגלל שלא היה קו 29 לא מגיע התייחסות לתלונה?
בדרך אגב, כאשר ראיתי את הזלזול הגדול כפי שבא לידי ביטוי לאחר תשעה באב כאשר בטלו את הקו לבית שמש ולא הודיעו מראש וכתוצאה מכך הפסדתי סף 1000 ש"ח הגשתי תביעה בביהמ"ש וקבלתי טלפון שאוותר להם תמורת 200 ש"ח וכמובן שלא הסכמתי. לא תהיה לי ברירה אלא לתבוע גם על דבר זה.
יוסף פרידמן
[email protected]

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות שם ותפקיד:
יוסף שלום. אנו משתדלים לטפל בכל תלונה המגיעה אלינו אך ברור שללא פרטים מינימילים, כגון מס' קו, תאריך, שעה וכד', אין אנו יכולים לטפל בתלונה ואגב, גם בעת הגשת תביעה לבית משפט עליך להגיש פרטים מלאים, שבלעדיהם לא תדון תביעתך. אשר לתלונה על יום למחרת תשעה באב, לא הגיעה אלי תלונה ממך בנושא זה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה