פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 845 מכיוון תל אביב לקרית שמונה - תחנת עצירה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני חייל בקבע, ועוד לפני גיוסי כבר ועד היום אני מנסה להבין מדוע קו 845 היוצא מתל אביב לקריית שמונה מבצע את העצירה וההפסקה שלו במזנון בת שלמה.
המזנון, כולל השירותים עצמם, מביישים אותנו כנוסעים ואת בעל המקום כאחראי.
רמת הניקיון בשירותים מבזה, דוחה ולמען האמת אם הייתי אישה והייתי קצת יותר שמרן בנושא הניקיון הייתי מעדיף להתאפק.
המזנון עצמו, גובה מחירי עתק בהבדלים של מאות אחוזים מחנויות הנוחות של תחנות הדלק, שאפילו חנויות אלו לא ידועים במחירים זולים אבל ניחא.
על מרבית המוצרים במזנון אין מחירים כלל, ולחיילים בפרט ונוסעים בכלל, המחיר אותו אנו נדרשים לשלם בעבור משקה קל ומאכל פשוט הוא יקר בצורה מופרזת.
את שאר התלונות על העסק אני לא אפרט כי זה לא המקום, אך עקב שיחות מרובות בנסיעות הרבות עם נוסעי הקו החלטתי לכתוב תלונה זו בבקשה לשנות את תחנת העצירה של הקו לתחנה אחרת.
סטרילית יותר וזולה יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שינוי תחנת ההפסקה (אפשרות: צומת אלונים\ יוקנעם) פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מתן שלום. אמנם האחריות על נקיון הפונדק אינה קשורה כמובן ל"אגד" אבל העברתי את בקשתך לשינוי תחנות לאגף התנועה שלנו, לעיונם ושיקול דעתם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה