פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגים לא מכירים את הקו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
תחנה מרכזית חדשה ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מבקשת להתלונן על התנהלות הסדרנים האחראים על קו 84 לכיוון ת"א מתחנה מרכזית חדשה ראשון לציון.לא לקחתי פרטי נהג ואוטובוס לשם הפנייה.באופן עקבי,מגיעים לקו זה נהגים שאינם יודעים את המסלול וזמן הנסיעה מתארך.לא מעט פעמים על הנהג לעצור בצד, לקרוא, לשאול נוסעים בכדי להמשיך את הנסיעה.זוהי נסיעה בינעירונית, שגם ככה ארוכה בהיותה כזו.מדוע לא שולחים נהגים אשר בקיאים במסלול הקו? מדוע עושים ניסויים על נוסעים שממהרים לעבודה ועוד בשעה 7:20? מדוע התופעה חוזרת על עצמה? אני מבקשת כלקוחה לחדול בזאת עם הסידור הנוראי הזה, שאני יכולה רק להניח שגם לא נוח לנהגים שמקבלים תלונות מנוסעים תוך כדי הנסיעה.
החברה מחזיקה במונופול הנסיעות בראשון לציון וזוהי החברה היחידה שמספקת שירותי נסיעה בינעירוניים מראשון לציון לתל אביב מהתחנה המרכזית החדשה. אני מבקשת בכל לשון של בקשה, בהיותם החברה היחידה, לתת את השירות הראוי.
הקצאת נהגים שבקיאים במסלול הקו פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
ענבר שלום. קו 84 הינו אחד הקווים התדירים באזור גוש דן ולכן נהגים רבים מבצעים אותו, בעיקר בשעות השיא בבוקר וחל'ק מהנהגים אינם מסניף "אגד" בראשל"צ.
כפי שכבר כתבנו לך במישרין, העברנו את הפניה לאחראים על סידורי הנסיעה ב"אגד" כדי לנסות ולפתור את הבעיה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה