פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשי סטודנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הבוקר 4.10 הייתי במשרדי רב קו כדי להעריך את הסטודנט פלוס לאחר שפקידה אתמול אמרה לי שאפשר כבר לבוא (לאחר ששלמתי לאגד דרך אתר האינטרנט את חופשי סטודנט ל2013 ובאתי עם המסמכים הדרושים) כדי להטעין את החופשי סטודנט . הם אמרו לי שכדי לסדר את הכרטיס צריך בנוסף לאישור לימודים לשנת 2013 ואישור תשלום באינטרנט צריך גם את המדבקה של 2013 על תעודת הסטודנט. אמרתי לפקידה שאת המדבקה בדרך כלל מקבלים שבוע אחרי תחילת הסמסטר (סמסטר מתחיל ב21.10) בעוד שהחופשי סטודנט של 2013 נגמר ב15.10. איך זה ייתכן שגם השנה הסטודנטים ייצרכו עוד הפעם לבזבז יומיים (שהם כבר בתקופת לימודים) על כל התורים כמו בשנה שעברה וייצרכו לקנות כרטיסה רגילה לשבוע וחצי הפרש שיש בין החידוש לבין סיום החופשי סטודנט. אגד עושים צחוק ו"קופה" על חשבון הסטודנטים ולגרום לסטודנטים להפסיד לימודים כדי לסדר את הכרטיס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
צריך לתת לסטודנטים לחדש את הסטודנט פלוס ללא המדבקה. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אסתר שלום. ההחלטה לדרוש מהסטודנטים להגיע עם תעודת סטודנט עדכנית לא היתה של "אגד" אלא של משרד התחבורה, אשר כידוע הוא זה שמסבסד את מחירי כרטיסי ה"חופשי תקופתי. עם זאת, נכון לעכשיו ביטל משרד התחבורה דרישה זו והוא מסתפק גם בתעודת סטודנט מהשנה שעברה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה