פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עומס יתר והתנהגות לא הולמת של הכרטיסן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים - אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום רביעי, 3.10.12 זוגתי ואני עלינו על אוטובוס קו 437 מירושלים תחנה מרכזית לאשקלון. ראשית, האוטובוס הגיע לרציף רק ב22:05 ולכן יצא ב22:20 במקום ב22:00.
שנית,היה עומס מוגזם ונאלצנו לעמוד בצפיפות כל הנסיעה (שעה וחמישים).בנוסף, בחר הנהג בדרך לעלות עוד משפחה של 7 נפשות שיעמדו יחד איתנו.
שלישית, היה כרטיסן באותה נסיעה שסירב לקום ממקומו ולתת לנוסע ששילם כרטיס, או לאב שמחזיק תינוק בידיים לשבת.למעשה, הכרטיסן ישן כל הנסיעה (יש תמונה שלו ישן אם תרצו).
היה עומס מוגזם ואנשים עמדו אחד על השני. הנסיעה הייתה איומה. אני לא מבין מדוע לא מוציאים עוד אוטובוסים בחול המועד. הרי כל ערב זה אותו דבר.
כלפי הנהג הוא נהג בניגוד לחוק, אך מצד שני פעל באנושיות שהעלה משפחה שעומדת בצד הדרך בחושך ב23:00 בלילה.
עיקר תלונתי היא כנגד אגד שלא משכילה להוציא עוד אוטובוסים בימים עמוסים אלה ומשאירה נוסעים בתחנת המוצא. וכנגד הכרטיסן שנהג בצורה שאינה הולמת, הוא בתפקיד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פירוט הטיפול באותו כרטיסן ופיצוי כספי על הנסיעה של זוגתי ושלי. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
יעקב שלום. חול המועד הינו תקופה של עומס נוסעים ואנו מתגברים מאוד את הקווים בתקופה זו, אלא שלצערנו לא תמיד ניתן לצפות עומס נוסעים בקו ספציפי וכמו כן לא בכל שעה נתונה עומדים לרשותנו נהגים או רכבים חלופיים. אשר לכרטיסן, באם הוא לא היה בתפקיד באותה נסיעה הגם שהיה במדים, הוא אינו חייב לקום לנוסעים אחרים ומדובר בעניין של בחירה חופשית. תגובה:
נושא העומס והאיחור של הנהג יבדקו מול הגורמים המתאימים ב"אגד". על כל פנים ברצוני להסב את תשומת לבך כי התשלום הינו על עצם הנסיעה ולא על מקום הישיבה, שאיננו מתחייבים שיהיה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה